۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱
شاخص بورس تهران همچنان بر مدار منفی| تمامی بازارهای مالی در حال ریزش
وضعیت تابلوی بورس؛

شاخص بورس تهران همچنان بر مدار منفی| تمامی بازارهای مالی در حال ریزش

بورس تهران امروز برای ۲۵ روز از ابتدای سال با افزایش حجم معاملات همچنان در حال ریزش است.

بازار؛ گروه بورس: بازار بورس تهران امروز ۱۲ اردیبهشت ماه با ۸ هزار واحد ریزش کار خود را آغاز کرد و شاخص کل با ۰.۶۷ درصد افت در لحظه تنظیم خبر بر روی ۱میلیون ۱۸۶ هزار واحد قرار گرفت.

فملی با ۱هزار ۷۴۸ واحدی منفی، فولاد ۱هزار ۵۰۰ واحد منفی، شستا با ۱هزار ۲۰۰ واحد منفی، وپارسا با ۵۳۹ واحد مثبت، بیشترین تاثیر را بر روی روند شاخص کل داشتند و نماد وساخت، کمنگنز، خمحور شرکت‌های بودند که کمترین میزان تاثیر را بر روی شاخص داشتند.

نمادهای که بیشترین تراکنش را در ابتدای معاملات بازار را داشتند مربوط به وبملت با ۴هزار ۶۳۰ عدد، برکت با ۱ هزار و ۳۸۷ عدد، شستا با ۱هزار و ۲۱۵ تعداد و وملت با ۴هزار ۳۵۲ عدد، وتجارت با ۳هزار ۳۱۲ عدد، برگت با ۲هزار ۲۴۹ عدد، شستا با ۱هزار و ۹۸۵ عدد معامله پر تراکنش‌ترین معاملات امروز تا این لحظه بودند.

شاخص کل فرابورس هم مانند بازار بورس کار خود را با منفی آغاز کرد و با ۴۷ واحد ریزش به ۱۷ هزار واحد رسید. فرابورس بیشترین تاثیر را نماد زاگرس با ۲۱ واحد، کگهر با ۵ واحد و شگویا با ۴ واحد بیشترین تاثیر را بر روی شاخص کل فرابورس داشته است. نمادهای پر تراکنش مربوط به وسپهر، کرمان، بپیوند، آریا بوده است که به غیر وسپهر مابقی معاملات در سایر نمادهای پر تراکنش منفی است.

وضعیت بازار طلا هم روند کاهش داشته به گونه‌ای که سکه تمام بهار آزادی به ۹میلیون ۷۸۱ هزار تومان رسید. نرخ لحظه‌ای دلار با یک کاهش اندکی نسبت به روز جمعه به ۲۲هزار و ۹۱۰ تومان رسید.

وضعیت رمز ارزها هم هچنان در طول چند روز گذشته چندان نوسانی نداشته و بر روی یک دامنه کوتاه در حال نوسان است. بیت کوین در حال حاضر با ۱.۹۴ درصد ریزش به ۵۶ هزار دلار رسید. مابقی ررم زارزها مانند اتریوم، تتر، ریپل، دش، لایت کوین هم روند نزول داشته و در حال منفی شدن است.

حجم معاملات تا لحظه با تعداد ۶۸ هزار عدد به ۱میلیارد و ۱۹۶ واحد رسید. به گفته کارشناسان خبرهای مثبت در هفته گذشته و همچنین افزایش قیمت کامودیتی‌ها کمی روند بازار را بهبود داده است اما ابهامات سیاسی و اقتصادی حاکم بر بازار همچنان باقی است.

کد خبر: ۸۶٬۳۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha