۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵
۱۳۲ تیم امدادی و عملیاتی خراسان جنوبی در حالت آماده باش قرار گرفتند
در پی هشدار هواشناسی؛

۱۳۲ تیم امدادی و عملیاتی خراسان جنوبی در حالت آماده باش قرار گرفتند

بیرجند- میرجلیلی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی از آماده باش ۱۳۲ تیم امدادی و عملیاتی استان برای رسیدگی به حوادث احتمالی ناشی از بارندگی ها در استان خبر داد.

سید ابوالحسن میرجلیلی در گفت و گو با بازار بیان کرد: با اعلام هشدار هواشناسی مبنی بر وقوع رگبار و رعد و برق، ۱۳۲ تیم امدادی و عملیاتی تا دوشنبه هفته جاری در حالت آماده‌باش قرار دارند.

وی با اشاره به ماهیت رگباری بودن بارش ها در خراسان جنوبی بیان کرد: پوشش گیاهی ضعیف در استان، رگباری بودن بارش ها و خشکسالی های چند ساله باعث می شود که در مدت زمان کم، وقوع روان‌آب را شاهد باشیم.

میرجلیلی با بیان اینکه بارش‌ها در برخی نقاط مستعد استان به صورت تگرگ خواهد بود، گفت: از رانندگان خواستاریم از سفرهای غیر ضرور و تردد در مسیر های مواصلاتی خودداری کنند.

وی اظهار کرد: با توجه به وقوع تندباد، از گلخانه داران و دامداران خواستاریم نسبت به تامین ایمنی و استحکام سازه‌ها اقدام کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی افزود: همچنین با توجه به پیش بینی صاعقه و رعد و برق، از عشایر و دامداران خواستاریم از چرای دام در فضای آزاد خودداری کنند.

کد خبر: ۸۶٬۳۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha