۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳
امسال ۳ هزار میلیارد تومان بودجه در مازندران جذب می شود
نماینده مردم ساری در مجلس:

امسال ۳ هزار میلیارد تومان بودجه در مازندران جذب می شود

ساری- بابایی کارنامی، نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس گفت: پیش بینی می شود امسال سه هزار میلیارد تومان بودجه عمومی و عمرانی در استان جذب شود.

علی بابایی کارنامی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه برای جلوگیری از فرار سرمایه، قوانین بازنگری می شود، افزود: ظرفیت ها را از بالقوه باید به بالفعل تبدیل کنیم تا شاهد رشد اقتصادی در جامعه باشیم.

وی بهبود وضعیت بودجه را از جمله طرح ها برای رشد اقتصادی برشمرد و زمین، سرمایه و نیروی انسانی را از جمله متغیرهای اساسی در سرمایه گذاری دانست و گفت: زمین به عنوان پازل توسعه به شمار می رود و به دلیل تغییر کاربری ها، اقتصاد استان ضعیف است.

نماینده مردم ساری و میاندرود با بیان اینکه ارزش افزوده و مالیات از دیگر شاخص های سرمایه گذاری است، یادآور شد: قانون تغییر کاربری در کشور و استان های شمالی باید به فوریت اصلاح شود و این قانون تا پایان سال جاری بازنگری می شود.

بابایی تصریح کرد: بودجه ریزی ریل توسعه کشور به شمار می رود و در سال جاری میزان بودجه ریزی عمومی و عمرانی دو برابر شد و امیدواریم با تعامل بین دولت و مجلس شاهد رشد اقتصادی تا پایان سال جاری باشیم.

وی با بیان اینکه پیش بینی می شود جیب مردم از سرمایه و پول تا پایان سال پر شود و درآمد اقتصادی رشد یابد، افزود: شکوفایی اقتصادی با تحقق شعار سال در استان محقق خواهد شد.

نماینده مردم ساری و میاندرود گفت: پیش بینی می شود تا پایان سال ۱۴۰۰ حدود سه هزار میلیارد تومان بودجه عمومی و عمرانی در استان جذب شود.

کد خبر: ۸۶٬۲۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha