۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷
عزم وزارت صمت برای حذف قوانین مخل تولید
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران عنوان کرد

عزم وزارت صمت برای حذف قوانین مخل تولید

سهل آبادی، رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران توجه وزارت صمت به موضوع مقررات زدایی و حذف قوانین مخل تولید و شروع این حرکت از خود وزارتخانه را در قالب بسته پیشنهادی پشتیبانی از تولید قابل تحسین دانست.

به گزارش بازار به نقل از شاتا، سید عبدالوهاب سهل آبادی در نشست هم اندیشی بررسی و ارائه بسته پیشنهادی وزارت صمت برای پشتیبانی و مانع زدایی از تولید با بیان این مطلب، افزود: بخش خصوصی و صاحبان صنایع در سال گذشته با وجود تمامی مشکلات و تنگناها اما مجاهدانه کوشیدند و همین عزم و تلاش مجاهدانه باعث شد بتوانیم شرایط سخت را پشت سر بگذاریم.

وی با اشاره به بسته پیشنهادی وزارت صمت برای پشتیبانی و مانع زدایی از تولید که در سه محور ارائه می شود، بیان کرد: وزارت صمت در محور اول خود آغازگر حذف قوانین مخل تولید و مقررات زدایی از تولید می شود که این اقدام تحسین برانگیز است.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در ادامه بر واگذاری اختیارات بیشتر برای معادن به استان ها در جهت سهولت امور تاکید کرد.

سهل آبادی همچنین از بانک مرکزی خواست که در راستای تک نرخی شدن ارز که از خواسته های مهم تولید کنندگان است گام بردارد و اقدامات اساسی انجام بدهد.

وی همچنین تعامل بیشتر دستگاه‌های مرتبط با امر تولید از جمله بیمه و مالیات را خواستار شد.

گفتنی است که جلسه هم اندیشی و ارائه بسته پیشنهادی وزارت صمت در زمینه پشتیبانی ها و مانع زدایی ها از تولید با حضور وزیر صمت و معاونان وزارتخانه، نمایندگان تشکلها و انجمنهای تخصصی بخش خصوصی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در این جلسه در خصوص محورهای مختلف این بسته پیشنهادی، بحث و تبادل نظر گردید.

کد خبر: ۸۶٬۱۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha