۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳
 ضرورت حذف و کاهش بخشنامه های خلق الساعه
رئیس کمیسیون صنایع اتاق ایران مطرح کرد

ضرورت حذف و کاهش بخشنامه های خلق الساعه

رئیس کمیسیون صنایع اتاق ایران در نشست بررسی و ارائه بسته پیشنهادی وزارت صمت برای مانع زدایی از تولید، مشورت با بخش خصوصی و استفاده از نظرات فعالان اقتصادی در تدوین این بسته را مورد تقدیر قرار داد.

به گزارش بازار به نقل از شاتا، ابوالفضل روغنی در ادامه سخنان خود بر ضرورت حذف و کاهش بخشنامه های خلق الساعه و مقررات زدایی از تولید برای تسهیل امورات مرتبط با بخش تولید و حمایت از صنعتگران و تولیدکنندگان تاکید کرد.

وی خواستار کاهش فرآیندهای ورود مواد اولیه مورد نیاز کارخانجات شد و تصریح کرد: جلوگیری از صادرات مواد خام معدنی و خام فروشی مواد معدنی که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز می‌باشد، ضرورتی مهم است.

رئیس کمیسیون صنایع اتاق ایران همچنین حمایت از تعمیق و توسعه ساخت داخل با مدیریت واردات را مورد تاکید قرار داد.

هم افزایی دستگاه های اجرایی مرتبط با تولید برای حمایت از تولید کنندگان
روغنی از حسابرسی های غیر متداول سازمان‌های ذیربط اظهار گلایه کرد و خواستار تعامل و هم افزایی دستگاه‌هایی مانند مالیات، بانک و تامین اجتماعی با تولیدکنندگان و صنعتگران شد.

وی همچنین بر حمایت از بنگاه‌های کوچک و متوسط برای رشد و بالندگی آنها تاکید نمود.

گفتنی است که بسته پیشنهادی وزارت صمت برای تحقق شعار سال و پشتیبانی و مانع زدایی از تولید با استفاده از نظرات بخش خصوصی، دولت و مجلس شورای اسلامی ارائه می شود.

در همین راستا، جلسه هم اندیشی و ارائه بسته پیشنهادی وزارت صمت در زمینه پشتیبانی ها و مانع زدایی ها از تولید با حضور وزیر صمت و معاونان وزارتخانه، نمایندگان تشکلها و انجمنهای تخصصی بخش خصوصی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در این جلسه در خصوص محورهای مختلف این بسته پیشنهادی، بحث و تبادل نظر گردید.

کد خبر: ۸۶٬۰۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha