۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵
کاهش شدید ارزش سهام عدالت/ دولت در پرداخت مرحله دوم سود خٌلف وعده کرد
رئیس هیئت مدیره سهام عدالت لرستان:

کاهش شدید ارزش سهام عدالت/ دولت در پرداخت مرحله دوم سود خٌلف وعده کرد

لرستان- امینی خواه، رئیس هیئت مدیره سهام عدالت لرستان گفت: با توجه به اینکه ارزش سهام عدالت کاهش یافته، کسانی که در ماه‌های قبل برای فروش، تقاضا داده‌اند بهتر است تقاضای فروش شان را لغو کنند.

حسین امینی‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار بازار ضمن اظهار اینکه با پیگیری کانون و اتحادیه سهام عدالت کشور، طرح ثبت‌نام جاماندگان سهام عدالت به کمیسیون اقتصادی مجلس ارائه شده است، افزود: فعلا این طرح در نوبت رسیدگی است و اگر در صحن علنی مجلس رأی بیاورد و مورد تأیید شورای‌ نگهبان نیز قرار بگیرد، ثبت نام جاماندگان انجام شود.

وی عنوان کرد:‌ با توجه به اینکه امروزه ارزش سهام عدالت کاهش یافته، کسانی که در ماه‌های قبل (آبان و آذر) برای فروش، تقاضا داده‌اند اگر هنوز سهام آنها فروش نرفته بهتر است تقاضای فروش شان را لغو کنند تا زمانی که بازار ثبات بیشتری پیدا کند و ارزش سهام بالاتر برود.

۳ میلیون‌ نفر در کشور هنوز سود سهام عدالت دریافت نکرده‌اند
رئیس هیئت مدیره سهام عدالت لرستان با بیان اینکه سه میلیون‌ نفر سود سهام عدالت را دریافت نکرده‌اند، تصریح کرد: قرار بود تا پایان فروردین ماه مرحله دوم پرداخت سود برای کسانی که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده‌اند، پرداخت شود اما متاسفانه دولت خلف وعده کرد و هنوز مرحله دوم سود را واریز نکرده است.

امینی‌خواه خاطرنشان کرد: دولت سعی دارد با دخالت گسترده خود در شرکتهای سهام عدالت استانی‌، افراد تحت‌نظر خود را به کار گمارد که این توهین به مالکیت سهامداران است؛ این افراد اکثرا غیر بومی هستند و قطعاً دلسوز مردم نیستند کمااینکه برخی شرکتهای حقوقی و کارگزاری‌ها در یک سال گذشته بازار بورس را بر هم زدند و بیشتر از منافع مردم، به فکر منافع خودشان بودند.

کد خبر: ۸۶٬۰۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha