۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۳
کشتیرانی تفریحی بین بنادر خزری راه اندازی می شود
رئیس سازمان مدیریت مازندران:

کشتیرانی تفریحی بین بنادر خزری راه اندازی می شود

ساری- غلامی راد، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران با بیان اینکه کشتیرانی تفریحی بین بنادر خزر و استان های شمالی راه اندازی می شود، گفت: برای اجرای آن تامین زیرساخت های مورد نیاز ضروری است.

مفید غلامی راد در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اجرای پروژه های مختلف از جمله ایجاد زیرساخت کشتیرانی تفریحی در استان اظهار داشت: این پروژه دارای پیشرفت ۳۰ درصدی است.

وی بر لزوم رفع موانع و تامین زیرساخت ها برای توسعه کشتیرانی تفریحی بین بنادر خزر و استان های شمالی شد و درباره دیگر پروژه های اقتصاد مقاومتی نیز گفت: نوغانداری از جمله طرح های ملی و دارای ردیف اعتبار ملی است و باید برای تامین منابع آن اقدام شود.

وی لایروبی آب بندان ها را از دیگر طرح ها ذکر کرد و گفت: در سال گذشته به دلیل نبود منابع، فقط ۱۰ میلیارد تومان برای اجرای این طرح درنظر گرفته شده است.

غلامی راد عنوان کرد: باید نسبت به اجرای مشارکتی لایروبی آب بندان ها با همکاری مردم اقدام شود و مردم را در این طرح دخیل کنیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران درباره آزادسازی ساحل نیز گفت: در سال جاری شش کیلومتر برای این طرح هدفگذاری شده و بخش اعظم این مسیر آزادسازی نشده است و با مقاومت دستگاه های اجرایی و لشکری روبرو هستیم.

وی با بیان اینکه آزادسازی سواحل در حوزه ساری نسبت به غرب استان و نوشهر دارای عقب ماندگی است، خواستار رفع موانع فراروی اجرای این طرح شد.

غلامی راد با اظهار اینکه در حوزه زراعت چوب نیز اعتبارات خوبی درنظر گرفته شده است، تصریح کرد: در سال جاری ۱۰۰ درصد منابع مالی و اعتباری این طرح تخصیص داده می شود.

کد خبر: ۸۶٬۰۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha