۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۱
راه های ارتباطی خلخال به گیلان با دپوی خاکی مسدود شد
فرماندار خلخال:

راه های ارتباطی خلخال به گیلان با دپوی خاکی مسدود شد

اردبیل - فرماندار خلخال گفت: با هدف پیشگیری از هرگونه تردد مردم منطقه به استان گیلان، راه‌های ارتباطی خلخال به گیلان با استفاده از دپوی خاک مسدود شد.

به گزارش خبرنگار بازار، فریدون بابایی ظهر دوشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران خلخال اظهار کرد: با هدف پیشگیری از هرگونه تردد مردم منطقه به استان گیلان و کنترل بیماری کرونا و پیشگیری از ورود این ویروس به منطقه، راه‌های خلخال به اسالم، ماسوله ،ماسال، کلور - درام و منجیل و تمام راه‌های ارتباطی بین روستایی و فرعی این شهرستان به گیلان با استفاده از دپوی خاک مسدود شد.

 وی با بیان اینکه امکان تردد از خلخال به استان همسایه گیلان وجود ندارد گفت: با توجه به ممنوعیت تردد خودروها و تانکرهای حامل موادسوختی از طریق راه اسالم به خلخال بر اساس مصوبه قبلی شورای ترافیک شهرستان و عدم تردد خودروهای حامل مواد غذایی از طریق این جاده به خلخال دیگر لزومی بر انسداد این راه با استفاده از نیروهای پلیس راه و یا ماموران انتظامی نیست.

وی افزود: امروز این راه و تمام راه‌های منتهی به استان گیلان در همان انتهای حوزه استحفاظی استان اردبیل با دپوی خاک کاملا مسدود شد.

و افرادی که بخواهند از راه‌های دیگری از جمله پیاده برای سفر به این شهرستان اقدام کنند از طریق ماموران انتظامی برخورد و ممانعت خواهد شد.

فرماندار خلخال گفت: با رانندگان و اهالی روستاهای بین راه خلخال - گیلان که به هر عنوان و بهانه با استفاده از موقعیت محلی خود اقدام به وارد کردن مسافر از طریق راه‌های
غیرقانونی به این شهرستان بکنند نیز بشدت برخورد می شود.

کد خبر: ۸٬۵۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha