۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶
مشکلات بانکی بیشترین علت تعطیلی واحدهای تولیدی در زنجان است
رئیس اتاق بازرگانی زنجان:

مشکلات بانکی بیشترین علت تعطیلی واحدهای تولیدی در زنجان است

زنجان- یگانه فرد، رئیس اتاق بازرگانی زنجان گفت: بیشترین مشکلات و موانع واحدهای تعطیل استان طی سال گذشته با بررسی‌هایی که از سوی اتاق بازرگانی صورت گرفت مربوط به حوزه بانکی است.

علی یگانه فرد در گفت‌وگو با خبرنگار بازار به تدوین و جمع بندی برنامه‌های اتاق بازرگانی زنجان در راستای تحقق شعار سال اشاره کرد و گفت: این برنامه‌ها با نظرخواهی و جمع بندی پیشنهادات فعالان بخش خصوصی و برنامه ریزی اتاق زنجان به مسئولان ذیربط ارائه شده است.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی کمیته احیای واحدهای تعطیل و راکد یکی از برنامه‌ها و اقدامات اتاق زنجان طی سال گذشته بود،اظهار کرد: طی سال گذشته ۲۷۰ واحد تولیدی  مشکل دار در استان شناسایی شد. 

رئیس اتاق بازرگانی زنجان گفت: در راستای تحقق شعار سال و پشتیبانی از واحدهای تولیدی استان این کمیته با رویکرد تولید، مانع زدایی ها و پشتیبانی‌ها به صورت گسترده‌تری در سال جدید فعالیت‌های خود را پیگیری می‌کند.

یگانه فرد تاکید کرد: طی سال گذشته کمیته احیا واحدهای تولیدی تعطیل و راکد استان زنجان در بخش‌های مختلفی فعالیت خود را پیگیری کرد و این کمیته با احصای آمار واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل استان زنجان این واحدها را دوباره وارد چرخه تولید کرد. 

وی ابراز داشت: بیشترین مشکلات و موانع واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل استان زنجان طی سال گذشته با بررسی‌هایی که از سوی اتاق بازرگانی زنجان صورت گرفت مربوط به مشکلات بانکی، مالیاتی ، تامین اجتماعی و مواد اولیه بوده است.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان گفت: طی سال جاری این کمیته به صورت گسترده و پویاتر فعالیت‌های خود را پیگیری خواهد کرد تا در عمل به منویات مقام معظم رهبری گام‌های موثر و عملیاتی برداشته باشد.

یگانه فرد تصریح کرد: واحدهای تولیدی که در استان دچار مشکل شدند می‌توانند از طریق اتاق بازرگانی زنجان به صورت کتبی مکاتبه کرده و یا با تماس با اتاق و ارتباط با بخش ویژه کمیته احیا واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل مشکلات خود را طرح کرده تا اتاق نسبت به پیگیری آن اقدام کند.

کد خبر: ۸۵٬۱۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha