۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵
۸۳ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال خانگی در استان همدان پرداخت شد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان:

۸۳ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال خانگی در استان همدان پرداخت شد

همدان - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: سال گذشته به صاحبان مشاغل خانگی در استان همدان ۸۳ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان؛ احمد توصیفیان با اشاره به این که پارسال مبلغ ۸۳ میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان مشاغل خانگی در استان همدان پرداخت شده است، گفت: با توجه به شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده درسال جاری نیز پرداخت تسهیلات در بخش مشاغل خانگی تقویت می شود.

وی عنوان کرد:  سال گذشته تعداد ۸۶۱ فقره مجوز مشاغل خانگی مستقل و پشتیبان در استان همدان صادر شده که طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در سه فاز و ۱۲ گام به اجرا گذاشته شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان ادامه داد: در این میان با کمک جهاد دانشگاهی استان همدان بحث برندینگ، کمک به فروش محصولات تولیدی در بازارهای مختلف، توانمندسازی متقاضیان و نیز اتصال متقاضیان به بازارهای استانی و فرا استانی در دستور کار قرار دارد.

توصیفیان با اشاره به این که هدف از طرح توسعه مشاغل خانگی بهبود معیشت و افزایش رفاه خانواده‌ها است، اعلام کرد: با توجه به دستورالعمل اخیر ستاد ملی در خصوص تاییدیه بهداشتی رشته های مربوط به مواد غذایی،  تا حدودی موانع قبلی مرتفع و صدور مجوز برای این رشته با اعتبار یک ساله صادر خواهد شد.

کد خبر: ۸۴٬۷۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha