۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴
هوای گرم همدان ماندگار است/ ثبت دمای ۳۰ درجه سانتیگراد در نهاوند
کارشناس هواشناسی همدان عنوان کرد:

هوای گرم همدان ماندگار است/ ثبت دمای ۳۰ درجه سانتیگراد در نهاوند

همدان - باقری شکیب، کارشناس هواشناسی استان همدان بابیان اینکه روزهای پنجشنبه و جمعه هوای نسبتاً گرم در استان همدان ماندگار خواهد بود، گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته دمای ۳۰ درجه سانتیگراد در نهاوند ثبت شد.

محمدحسن باقری شکیب در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته بارش های پراکنده و رگبارهای پراکنده باران را در بخش‌های مختلف استان همدان شاهد بودیم، گفت: با توجه به آخرین خروجی مدل های هواشناسی انتظار داریم طی روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه آینده نیز رگبارهای پراکنده و موقت باران را به ویژه در ساعاتی از بعد از ظهر در برخی نقاط استان همدان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه به طور کلی انتظار بارش قابل ملاحظه‌ای را در استان همدان نداریم؛ گفت: از نظر تغییرات دمایی نیز روزهای پنجشنبه و جمعه هوای نسبتاً گرمی در استان همدان ماندگار خواهد بود.

کارشناس هواشناسی استان همدان اضافه کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته از روز شنبه دمای هوا دو تا سه درجه خنک تر خواهد شد.

باقری شکیب با یادآوری اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته نهاوند با ۳۰ درجه سانتیگراد گرم ترین شهر استان و کبودرآهنگ با دمای ۶ درجه در صبح امروز خنک ترین شهرهای استان همدان بوده اند، گفت: تغییرات دمایی همدان نیز بین ۷ تا ۲۹ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

کارشناس هواشناسی استان همدان اضافه کرد: امشب در خنک ترین ساعات دمای همدان در شب به ۸ درجه سانتیگراد خواهد رسید.

کد خبر: ۸۴٬۷۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha