۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴
لزوم توسعه سرمایه گذاری در مرزهای ایلام برای رونق صادرات
استاندار ایلام تاکید کرد

لزوم توسعه سرمایه گذاری در مرزهای ایلام برای رونق صادرات

ایلام- استاندار ایلام بر لزوم توسعه سرمایه گذاری در مرزهای ایلام برای رونق صادرات تاکید کرد و گفت: موقعیت استان در مجاورت با عراق فرصت بی نظیری برای توسعه فعالیت های اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد نوذری صبح روز چهارشنبه در چهل و هفتمین نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در استانداری ایلام اظهار داشت: امسال محور فعالیت های اقتصادی استان بر تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها قرار گرفته است و باید در این راستا از تمام ظرفیت های استانی استفاده شود.

وی با اشاره به موقعیت استان به عنوان دروازه غرب آسیا، افزود: شناسایی فرصت ها و قابلیت های سرمایه گذاری استان ایلام می تواند نقش مهمی در افزایش رغبت سرمایه گذاران و رونق تولید داشته باشد.

استاندار ایلام با تاکید بر اینکه باید فرصت های سرمایه گذاری استان به زبانهای عربی، انگلیسی و فارسی برای توسعه سرمایه گذاری در اختیار هلدینگ ها و شرکت های بزرگ قرار گیرد، گفت: در شرایطی که اقتصاد کشور دستخوش تحریم ها، متاثر از کرونا و جنگ اقتصادی تمام عیار و در سخت ترین شرایط خود قرار دارد، ولی همواره حامی بخش خصوصی و تقویت فعالیت این بخش است.

وی با اشاره به شعار سال تولید؛ پشتیبانی ها و مانع زدایی ها گفت: باید تلاش کرد تا با ارائه یک برنامه راهبردی، چشم انداز توسعه استان تدوین و هم زمینه پشتیبانی و حمایت از تولید و کارهای عملیاتی و علمی فراهم آید و هم موانع احتمالی در مسیر تولید برداشته شوند.

استاندار ایلام بیان کرد: با توجه به موقعیت استان در مجاورت با عراق فرصت های سرمایه گذاری عظیمی در دو طرف مرز به وجود آمده است که باید تلاش کرد تا با ایجاد زیرساختهای لازم زمینه توسعه سرمایه گذاری ها و رونق صادرات فراهم آید.

کد خبر: ۸۴٬۶۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha