۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱
واجدین شرایط اقدام ملی مسکن در زنجان ۶۰۰ میلیارد تومان پرداخت کردند
مدیرکل راه و شهرسازی زنجان:

واجدین شرایط اقدام ملی مسکن در زنجان ۶۰۰ میلیارد تومان پرداخت کردند

زنجان- بیات منش، مدیرکل راه و شهرسازی زنجان با بیان اینکه برای ۱۰ هزار و ۷۳۵ واحد مسکونی در زنجان پروژه تخصیص داده شده است، گفت: این افراد تا کنون ۶۰۰ میلیارد تومان پرداخت کرده‌اند.

مسعود بیات منش در گفتگو با خبرنگار بازار به اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان اشاره کرد و گفت: در این طرح ۲۸ هزار  ۶۹۱ نفر در استان ثبت نام کردند که از این تعداد ۲۳ هزار و ۹۲۱ نفر در شهرستان زنجان،یک هزار و ۱۴۱ نفر در ابهر و سه هزار و ۷۲۹ نفر در ۱۹ شهرستان زنجان ثبت نام کردند. 

وی اظهار کرد: از این تعداد ثبت نام کننده ۱۴ هزار و ۶۰۹ نفر تایید نهایی شدند که ۱۳ هزار و ۵۴ نفر در شهرستان زنجان،۲۷۷ نفر در ابهر و ۲۷۸ نفر در سایر شهرستانها تایید نهایی شدند. 

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان گفت: تاکنون ۱۲ هزار و ۳۰۶ نفر در استان مبلغ اولیه ۴۰ میلیون تومان را پرداخت کردند که ۱۱ هزار و ۴۴۲ نفر برای شهرستان زنجان ،۲۱۳ نفر برای ابهر و ۶۵۱ نفر برای سایر شهرستانها است. 

بیات منش تاکید کرد: برای ۱۰ هزار و ۷۳۵ واحد مسکونی پروژه تخصیص داده شده است و در حال ساخت و ساز است. 

وی ابراز داشت:  تاکنون برای این تعداد واحد مسکونی بانک مسکن بیش از پنج میلیارد تومان پرداخت کرده و آورده خود مردم هم بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان بوده که ۲۰۰ میلیارد تومان تخصیص یافته است. 

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان افزود: خوشبختانه استان زنجان در اجرای طرح ملی اقدام مسکن در کشور برتر است و در ثبت نامی ها و تخصیص زمین عملکرد خوبی دارد. 

کد خبر: ۸۴٬۶۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha