۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴
گربه چموش اسپانیایی معرفی شد
سئات به دنبال فیس لیفت

گربه چموش اسپانیایی معرفی شد

شرکت خودروسازی سئات، هاچ‌بک پرفروش خود یعنی ایبیزا را فیس لیفت و با سه موتور بنزینی یک لیتری سه سیلندر با حداکثر قدرت ۱۰۸اسب‌بخار به بازار عرضه خواهد کرد.

بازار؛ گروه خودرو: شرکت خودروسازی سئات در تصمیمی ناگهانی محصول پرفروش هاچ‌بک خود یعنی ایبیزا را فیس لیفیت و به تازگی رونمایی کرد. از نظر طراحی، ایبیزا دستخوش فیس لیفیت جزئی قرار گرفته که شامل تغییراتی در LED چراغ‌های جلو است، این تغییرات در نمونه‌های پایه این محصول نیز استفاده خواهد شد.

مشتریان علاقمند به این گربه اسپانیایی می‌توانند خودرو را به سفارش سه رینگ جدید که دو گزینه آن ۱۷اینچی آلیاژی و یک گزینه ۱۸ اینچی هست، سفارش دهند.

گربه چموش اسپانیایی معرفی شد


اگر مدل استاندارد ایبیزا توسط مشتریان سفارش داده شود، خودروساز از رینگ‌های ۱۵ و ۱۶ اینچی استفاده خواهد کرد.
طراحی داخل کابین این خودرو در نسخه فیس‌لیفت، تغییرات بیشتری از نمای ظاهری را داشته است. به‌طوری که می‌توان گفت با یک داشبورد کاملا جدید طراحی شده است. استفاده از یک سیستم اطلاعات-سرگرمی جدید با صفحه نمایش ۸.۲ اینچی که نسخه‌های کامل‌تر از نمایشگر ۹.۲ اینچی استفاده شده است.

گربه چموش اسپانیایی معرفی شد


سئات ایبیزا با سه موتور بنزینی یک لیتری سه سیلندر عرضه می‌شود. مدل پایه دارای قدرتی معادل ۸۰اسب‌بخار است که به یک گیربکس ۵سرعته دستی مجهز است. دو نسخه‌ای دیگر که از توربوشارژ بهره می‌برند، به ترتیب قدرتی برابر ۹۵ و ۱۰۸اسب‌بخار دارند. مدل قوی‌تر با گیربکس‌های ۶سرعته دستی یا هفت سرعته دوکلاچه اتوماتیک عرضه می‌شوند. نسخه‌ای فیس لیفت سئات ایبیزا در سه ماهه سوم سال جاری میلادی به بازار عرضه و در همان زمان قیمت رسمی آن نیز اعلام خواهد شد.

گربه چموش اسپانیایی معرفی شد


گفتنی هست که اسپانیا سعی دارد با عرضه محصولات فیس‌لیفت یا جدید، جای خود را در بازار خودروهای جهانی باز کند. برای نیل به این هدف سیاست جدید طراحی بدنه و پیشرانه را برای محصولات خود در نظر گرفته است.
قابل ذکر هست که در تمام محصولات جدید این شرکت خودروساز، مشتری می‌تواند سیستم‌های نوین ایمنی و رفاهی را سفارش دهد.

کد خبر: ۸۴٬۴۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha