۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴
ساخت روتور توربین بخار یکی از نمودهای ظرفیت بالای منابع انسانی در کشور است
وزیر نیرو:

ساخت روتور توربین بخار یکی از نمودهای ظرفیت بالای منابع انسانی در کشور است

اردکانیان، وزیر نیرو گفت: شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران می‌بایست در برنامه‌ریزی‌های خود نه تنها به نیازهای کشور، بلکه چشم به بازارهای منطقه داشته باشد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت نیرو، رضا اردکانیان در مراسم رونمایی از نخستین روتور توربین بخار ساخت ایران گفت: این اقدام بسیار ارزنده و مهمی است که توسط طراحان، مهندسان، تکنسین‌ها، کارگران و مدیران دست‌اندرکار در شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران صورت گرفته است.

وی اظهار کرد: ارزش این اقدام بسیار بیشتر از رقم ریالی صرفه‌جویی شده در هزینه تامین چنین روتوری است؛ اعتماد به نفس و روحیه‌ای که چنین کاری ایجاد می‌کند مطمئنا با این اعداد و ارقام قابل اندازه‌گیری نیست.

وزیر نیرو اجرای این پروژه را یکی از نمودهای ظرفیت بالای منابع انسانی در کشور برشمرد و افزود: این اقدام یکی از نمودهای انگیزه دادن به جوانانی است که در مدارس و دانشگاه‌ها مشغول به تحصیل هستند.

اردکانیان خاطرنشان کرد: شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران می‌بایست در برنامه‌ریزی‌های خود نه تنها به نیازهای کشور، بلکه چشم به بازارهای منطقه داشته باشد. این محصولات موجب خواهد شد تا ایران در کنار تولیدکنندگان بزرگ این صنعت در دنیا قرار بگیرد و بدون تردید با توسعه روابط اقتصادی به شکل روزافزون دست‌اندرکاران این صنعت چه در شرکت تعمیرات نیروگاهی و چه در سایر بخش‌ها، بازار گسترده‌ای را پیش‌روی خود خواهند داشت.

وزیر نیرو در پایان با قدردانی از تمامی دست‌اندرکاران مجموعه شرکت برق حرارتی، تعمیرات نیروگاهی و فعالان این پروژه، گفت: نخستین روتور توربین بخار ساخت ایران، یکی از پروژه‌های ارزنده در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها است.

کد خبر: ۸۴٬۴۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha