۳۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷
واگذاری ۲ قطعه زمین ۵۰ هکتاری برای پروژه های تحقیقاتی کشاورزی در ایلام
استاندار ایلام خبر داد

واگذاری ۲ قطعه زمین ۵۰ هکتاری برای پروژه های تحقیقاتی کشاورزی در ایلام

ایلام- استاندار ایلام از واگذاری دو قطعه زمین ۵۰ هکتاری برای پروژه های تحقیقاتی کشاورزی در ایلام خبر داد و گفت: این مهم با هدف پیشبرد اهداف پژوهشی و تحقیقاتی کاربردی مراکز دانشگاهی استان صورت می گیرد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد نوذری ظهر دوشنبه در نشست بررسی واگذاری زمین برای تحقیقات کاربردی در محل استانداری ایلام اظهار داشت: این مهم با هدف پیشبرد اهداف پژوهشی وتحقیقاتی کاربردی مراکز دانشگاهی،   پر کردن خلا علم و کار عملیاتی و نیز ساماندهی وضعیت فارغ التحصیلان بیکار رشته های کشاورزی انجام می گیرد.

وی با ابراز امیدواری مبنی بر اینکه باید تلاش کرد تا خلا بین دانشگاه و بازار کار را با رابطه منطقی بین تئوری و کار عملیاتی ایجاد کرد، گفت: دانشگاه ها باید تلاش کنند تا با ایجاد اشتغال برای فارغ التحصیلان و توسعه زیرساخت های کشاورزی نوین زمینه درآمدزایی، توسعه منطقه و توسعه صادرات محصولات تولیدی در استان فراهم آید.

استاندار ایلام در پایان با تاکید بر فراهم کردن زیرساخت های لازم از جمله آب و... ابراز داشت: راندمان اجرای طرح های گلخانه ای بالاست و در کنار تجارب علمی و توان مضاعف دانش اموختگان می تواند چشم اندازی به تحقق شعار سال شود.

 وی تاکید کرد: در واگذاری و اجرای این طرح ها  اولویت با نیروهای بومی است.

کد خبر: ۸۴٬۳۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha