۳۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲
اولین پلتفرم تامین مالی جمعی مبتنی بر بستر بلاکچین مجوز گرفت
مدیر نهادهای مالی و نوآوری فرابورس:

اولین پلتفرم تامین مالی جمعی مبتنی بر بستر بلاکچین مجوز گرفت

علیقلی‌پور، مدیر نهادهای مالی و نوآوری فرابورس ایران از اخذ مجوز فعالیت نخستین پلتفرم تامین مالی جمعی مبتنی بر بستر بلاکچین ‌خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، مدیر نهادهای مالی و نوآوری فرابورس ایران از اخذ مجوز فعالیت نخستین پلتفرم تامین مالی جمعی مبتنی بر بستر بلاکچین ‌خبر داد و گفت: در سی‌امین جلسه کارگروه ارزیابی تامین مالی جمعی، شرکت فناوری‌های اطلاعاتی و مالی توزیع شده یکتا ققنوس پارس، موفق به اخذ مجوز فعالیت از کارگروه ارزیابی تامین مالی جمعی شد.

به نقل از مدیریت ارتباطات فرابورس ایران، عارف علیقلی‌پور با اشاره به اینکه تاکنون ۴ سکوی پارس فاندینگ، کارن کراد، دونگی و هم آفرین، موفق به اخذ مجوز فعالیت شده‌اند، اظهار کرد: همچنین ۶ شرکت دیگر در حال تکمیل سکو و طی کردن مراحل اخذ مجوز فعالیت بوده و ۷ شرکت نیز در حال تکمیل مدارک و مستندات برای اخذ موافقت اصولی از کارگروه ارزیابی تامین مالی جمعی هستند.

شرکت فناوری‌های اطلاعاتی و مالی توزیع شده یکتا ققنوس پارس، با سکوی ققنوس در حوزه‌های بلاکچین، فین‌تک، خدمات نوین شهروندمحور و پروژه‌های خرد مقیاس شهری شهروندمحور با در اختیار داشتن مشاوره‌های حقوقی، مالی و با ارزیابی دقیق کسب‌وکارها به تسهیل فرایند سرمایه‌گذاری و توسعه بازار کسب‌وکارهای متوسط و کوچک کمک می‌کند.

به گفته علیقلی پور دبیر کمیته ارزیابی تامین مالی جمعی، از این پس متقاضیان جذب سرمایه می‌توانند تا سقف ۱۰ میلیارد تومان از طریق سکوی ققنوس برای تامین مالی پروژه‌های خود در حوزه‌های یادشده، اقدام کنند.

شایان ذکر است فهرست عاملین مجاز به فعالیت تامین مالی جمعی در سایت فرابورس ایران قابل مشاهده است.

کد خبر: ۸۴٬۲۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha