۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۵
زیان «وهور» تغییری نداشت
نسبت به دوره مشابه گذشته؛

زیان «وهور» تغییری نداشت

شرکت مدیریت انرژی تابان هور در دوره سه ماهه منتهی به ۳۰ اسفند ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود یک ریال زیان شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته، تغییری در تخصیص زیان مشاهده نمی‌شود.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، شرکت مدیریت انرژی تابان هور با سرمایه ۶۶ هزار و ۱۷۶ میلیارد و ۲۸۳ میلیون ریال، صورت های مالی ۳ ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۴۰۰ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

 شرکت مدیریت انرژی تابان هور در دوره یاد شده، مبلغ ۷۲ میلیارد و ۷۰۲ میلیون ریال زیان خالص محقق کرد و بر این اساس مبلغ یک ریال زیان به ازای هر سهم خود شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته، تغییری نداشته است.

با احتساب زیان انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۵۶۵ میلیارد و ۸۹۱ میلیون ریال زیان انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

وهور در دوره ۳ ماهه نخست سال مالی منتهی به آذر ۱۳۹۹، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۳۳ میلیارد و ۳۶۱ میلیون ریال زیان خالص محقق کرد و بدین ترتیب مبلغ یک ریال زیان به ازای هر سهم خود شناسایی کرده بود.

همچنین بر اساس این گزارش، ارزش بازار شرکت مدیریت انرژی تابان هور در دوره یاد شده، با کاهش ۳ هزار و ۹۵۰ میلیارد و ۸۷۴ میلیون ریال به ۱۸ هزار و ۷۱۹ میلیارد و ۱۷۷ میلیون ریال رسید و بهای تمام شده این شرکت نیز با افزایش ۱۸ هزار و ۷۲۸ میلیارد و ۳۳۳ میلیون ریال، معادل ۲۱ هزار و ۲۶۳ میلیارد و ۱۰۸ میلیون ریال محاسبه شد.

وهور تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۵۳۵ میلیارد و ۷۶۶ میلیون ریال به مبلغ معادل ۴۷۶ میلیارد و ۷۲۹ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت مبلغ ۵۹ میلیارد و ۳۷ میلیون ریال زیان کسب کرد.

شرکت مدیریت انرژی تابان هور طی این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۱۹ هزار و ۲۶۱ میلیارد و ۵۱۹ میلیون ریال خریداری کرد.

کد خبر: ۸۴٬۱۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha