۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
«وهور» ۲ هزار و ۴۴۰ ریال سود ساخت
طی دوره ۹ ماهه؛

«وهور» ۲ هزار و ۴۴۰ ریال سود ساخت

شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور در دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود دو هزار و ۴۴۰ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۳۶۳ اعلام شده بود، از افزایش ۵۷۲ درصدی در هر سهم حکایت دارد.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور با سرمایه ۴ هزار میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۹ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور در دوره یاد شده، مبلغ ۹ هزار و ۷۶۱ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۲ هزار و ۴۴۰ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۵۷۲ درصدی برخوردار است.

این شرکت بورسی سود انباشته پایان دوره را با افزایش ۴۱۸ درصدی نسبت به دوره مشابه گذشته، مبلغ ۸ هزار و ۶۹۸ میلیارد و ۹۲۵ میلیون ریال اعلام کرده است.

یادآوری می‌شود وهور در دوره ۹ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ ۳۶۳ ریال و سود خالص را یک هزار و ۴۵۱ میلیارد و ۲۹۷ میلیون ریال قید کرده است.

همچنین براساس این گزارش، ارزش بازار شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور در دوره یاد شده، با افزایش ۲۲ هزار و ۶۷۰ میلیارد و ۴۶ میلیون ریال به ۲۲ هزار و ۶۷۰ میلیارد و ۵۱ میلیون ریال رسید. بهای تمام شده این شرکت نیز با افزایش ۲ هزار و ۵۳۴ میلیارد و ۷۷۳ میلیون ریال معادل ۲ هزار و ۵۳۴ میلیارد و ۷۷۵ میلیون ریال محاسبه شد.

وهور تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۵ هزار و ۷۳۱ میلیارد و ۲۶۸ میلیون ریال به مبلغ معادل ۱۵ هزار و ۳۲۵ میلیارد و ۷۱ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت مبلغ ۹ هزار و ۵۹۳ میلیارد و ۸۰۳ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور طی این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۲ هزار و ۸۵۷ میلیارد و ۴۴۹ میلیون ریال خریداری کرد.

کد خبر: ۶۸٬۷۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha