۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰
شرایط سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در صنعت هوایی لرستان فراهم است
مدیر فرودگاه خرم‌آباد:

شرایط سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در صنعت هوایی لرستان فراهم است

لرستان- کاملی، مدیر فرودگاه خرم‌آباد گفت: شرایط سرمایه‌گذاری در بخش‌های مسافری، پروازهای زیارتی، سیاحتی و حمل و نقل بار هوایی در لرستان فراهم است.

علی کاملی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: در نوروز سال ۹۹، شش پرواز در فرودگاه خرم‌آباد داشتیم که ۵۳۶ مسافر جابه جا شدند اما امسال به دلیل رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، فقط از ۵۰ درصد ظرفیت پروازها استفاده شد یعنی در ۳۲ پرواز، هزار و ۵۶۱ مسافر جابه جا شدند.

وی افزود: قرمز شدن وضعیت کرونا در روزهای اخیر در استان، سبب کاهش ۲۵ درصدی پروازهای استان شده به طوری که تعداد آن از ۱۲ پرواز در هفته به هشت پرواز در هفته کاهش یافته است.

مدیرفرودگاه خرم‌آباد با اشاره به خسارت کرونا به صنعت هوایی‌ استان، عنوان کرد: ضررهای مستتر کرونا این بود که برنامه‌های ما برای افزایش پروازها در سال ۹۹ را منتفی کرد چون شرکت‌ها بسیاری از پروازها را کنسل کردند و خدمات گردشگری و هتل‌ها بسته شد.

وی اظهار کرد: در حال حاضر فقط به استان تهران پرواز داریم، ولی هر آژانس و ارگانی که بخواهد پروازها را چارتر کند ما آمادگی لازم را داریم و تمام زیرساخت‌های فرودگاه آماده است.

کاملی با بیان اینکه فرودگاه، به عنوان درگاه ورودی و تنها مرز رسمی استان لرستان است، گفت: من از تمام کسانی که در بخش خصوصی فعال هستند دعوت می‌کنم که در بخش‌های مسافری، پروازهای زیارتی و سیاحتی و حمل و نقل بار هوایی، ورود پیدا کنند چون با توجه به شرایطی که در لرستان وجود دارد افراد می‌توانند با یک سرمایه اندک، بازگشت سرمایه بسیار خوب و سریعی داشته باشند.

کد خبر: ۸۴٬۰۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha