۲۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۹
سازمان منطقه آزاد اروند به مثابه یک شرکت ورشکسته است
نماینده مردم آبادان در مجلس:

سازمان منطقه آزاد اروند به مثابه یک شرکت ورشکسته است

آبادان- محفوظی، نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سازمان منطقه آزاد اروند به مثابه یک شرکت ورشکسته است، گفت؛ هزینه‌های این سازان بیشتر از مزایایش است.

سیدمجتبی محفوظی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به دیدار اخیر خود با دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور اظهار کرد: موازی کاری ادارت مناطق آزاد با ادارات دولتی که موجب سردرگمی مردم شده یکی از موضوعات مطرح شده در این دیدار بود.

وی افزود: عدم به کارگیری مدیران توانند بومی و بهره‌مندی از مدیران پروازی و غیربومی در رده‌های مهم مدیریتی، ناتمام گذاشتن پروژه‌های استراتژیک و حیاتی برای معیشت مردم شهر مانند گیت‌های ورودی، نداشتن  فعالیت مشهود در زمینه مبلمان شهری و فضای سبز از دیگر موارد مورد تاکید در این دیدار بود.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سازمان منطقه آزاد اروند به مثابه یک شرکت ورشکسته است که هزینه‌های آن بیشتر از مزایایش است و عملا سودی برای شهروندان نداشته است.

محفوظی تاکید کرد: عدم پیشرفت چشمگیر و رونق منطقه آزاد اروند نسبت به مناطق آزاد مشابه با شرایط برابر شرایط ناامیدکننده خود گواه این موضوع  است که مدیران و معاونان نالایق و مشاوران فشل دست در دست هم نارضایتی مردم شریف را به بار آورده است.

کد خبر: ۸۳٬۶۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha