۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۵
 ۵ کارخانه و کارگاه تولیدی در زمینه تولید ماسک و پد الکلی در ایلام فعال شد
استاندار ایلام:

۵ کارخانه و کارگاه تولیدی در زمینه تولید ماسک و پد الکلی در ایلام فعال شد

ایلام-استاندار ایلام با اشاره به اینکه پنج کارخانه و کارگاه تولیدی در زمینه تولید ماسک و پد الکلی در استان فعال شده است، گفت: ظرفیت تولید الکل به پنج هزار لیتر رسیده است.

به گزارش بازار، قاسم سلیمانی دشتکی شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران در صدا و سیمای ایلام اظهار کرد: از رسانه ها و فعالان فضای مجازی می خواهم کمپین نه به چادرزنی در طبیعت تشکیل دهند.

وی اعلام کرد: خواستار جلوگیری از چادر زدن مردم هستیم اما اینکار نباید به زور و اجبار انجام شود و مردم خودشان رعایت کنند.

استاندار ایلام افزود: ایلام هنوز وارد منطقه زرد ابتلا به کرونا در کشور نشده اما وضعیت شهرستان‌های ایوان و آبدانان در حال نزدیک شدن است.

سلیمانی دشتکی تصریح کرد: تا امروز از ۲۸۶ مراجعه به مراکز درمانی برای تست کرونا، ۸۶ نفر مشکوک به کرونا و ۱۶ نفر مثبت اعلام شده که هشت نفر بهبود یافته و یک نفر فوتی با تست مثبت به کرونا و دو فوتی مشکوک داشته ایم که منتظر نتیجه آزمایشات هستیم.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت تولید کارخانه الکل تعطیل شده بدره روزانه بیش از پنج هزار هزار لیتر الکل رسیده است، گفت: پنج کارخانه و کارگاه تولیدی در حال تولید لباس بیمارستانی،ماسک و پد الکلی هستند.

استاندار ایلام عنوان کرد: تسهیلات و وام ها و بدهی ها به تامین اجتماعی و مالیات بازاریان به تعویق افتاده است.

وی گفت: تاکنون در مبادی ورودی و خروجی ایلام برای شش هزار نفر تست کرونا انجام شده است.

کد خبر: ۸٬۳۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha