۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷
مسیر ناهموار صدور مجوز برای کسب و کار؛ مانعی سخت جلوی راه تولید
در گفتگو با بازار مطرح شد

مسیر ناهموار صدور مجوز برای کسب و کار؛ مانعی سخت جلوی راه تولید

بهروز محبی عضو «کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات» مجلس شورای اسلامی گفت:در بحث صدور مجوز برای کسب و کارها قوانین زائدی داریم که مشکلات عدیده‌ای را در کشور ایجاد کرده است.

بهروز محبی نجم آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به قوانین زائد پیش روی تولید گفت: مبحث تولید برای هر کشوری پایه و مبنا قرار دارد.

وی با بیان اینکه تورم، گرانی‌ها و مشکلات معیشتی به مبحث تولید باز می‌گردد، اظهار داشت: اگر تولید در کشور تقویت و صادرات تولید داخل به دقت صورت بگیرد قطعاً ارزآوری اتفاق می‌افتد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه اگر تولید محقق شود کسری بودجه دولت برطرف خواهد شد، بیان داشت: قطعاً تولید می‌تواند مباحث پایه‌ای تورم را در کشور حل و فصل کند.

وی با اشاره به پشتیبانی از امر تولید در کشور گفت: در حال حاضر ما در بحث صدور مجوز برای کسب و کارها قوانین زائدی داریم که مشکلات عدیده‌ای را در کشور ایجاد کرده است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به واقع باید صدور مجوز در زمینه کسب و کارها تسهیل شود.

وی با بیان اینکه در مجلس دهم بیش از 2 هزار قانون زائد پیش روی تولید حذف شد، اظهار داشت: بنابراین مدتی است که مبحث حذف قوانین زائد در مجلس آغاز شده است و قطعاً ما باز هم به تنقیح این قوانین نیاز داریم.

نجم آبادی ادامه داد: حداقل مسئولین باید برخی از قوانینی که مانع حرکت تولید هستند  را بعد از صدور پروانه بهره‌برداری اعمال کنند چرا که ما از زمان صدور پروانه ساخت تا زمان پروانه بهره‌برداری شرایط سختی را در تولید ایجاد کرده‌ایم و قطعاً باید این مسیر را هموار کنیم.

کد خبر: ۸۳٬۴۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha