۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲
طرح بخشودگی جرایم واحدهای تولیدی و صنعتی در زنجان اجرا می‌شود/ استفاده یک هزار کارگاه
مدیرکل تامین اجتماعی زنجان:

طرح بخشودگی جرایم واحدهای تولیدی و صنعتی در زنجان اجرا می‌شود/ استفاده یک هزار کارگاه

زنجان- علیاری، مدیرکل تامین اجتماعی زنجان از اجرای طرح بخشودگی جرایم واحدهای تولیدی و صنعتی استان طی سال جاری خبر داد و گفت: این طرح در راستای تحقق شعار سال است.

مسعود علیاری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه طی سالهای ۹۶ و ۹۷ بخشودگی جرایم واحدهای تولیدی و صنعتی در استان انجام شد،گفت: این طرح در سال‌های ۹۸ و ۹۹ اجرا نشد. 

وی از اجرای طرح بخشودگی جرایم واحدهای تولیدی و صنعتی استان طی سال جاری خبر داد و اظهار داشت: در راستای تحقق شعار سال برای افزایش ظرفیت تولید و تثبیت اشتغال در استان این طرح اجرا می شود. 

مدیرکل تامین اجتماعی زنجان گفت: این نهاد برای رفع موانع تولید به کارفرمایان واحدهای تولیدی، صنعتی، معدنی،خدماتی و اصناف بخشودگی جرائم را اجرا خواهد کرد. 

علیاری تاکید کرد: در این طرح کارفرمایان کارگاه‌های فعال تولیدی و صنعتی اعم از حقیقی، حقوقی دولتی و غیردولتی اگر بدهی دارند می توانند برای برخورداری از تسهیلات تا ۳۱ تیر ماه سالجاری در سامانه eservices.tamin.ir ثبت نام کنند. 

وی افزود:  اجرای طرح بخشودگی جرایم بیمه‌ای کار فرمایان خوش حساب در راستای کمک به بهبود فضای کسب و کار اجرا خواهد شد. 

مدیرکل تامین اجتماعی زنجان ابراز داشت: طی سالهای ۹۶ و ۹۷ با اجرای طرح بخشودگی جرایم یک هزار کارگاه تولیدی و صنعتی از طرح بخشودگی جرایم در استان استفاده کردند و در سالجاری شعار نامگذاری شده از سوی مقام معظم رهبری با بخشودگی جرایم واحدهای تولیدی و صنعتی محقق خواهد شد.

کد خبر: ۸۳٬۴۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha