۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸
توجه به تولید راهکار مقابل با تحریم‌ها و بیکاری است
نماینده مردم ساری در مجلس:

توجه به تولید راهکار مقابل با تحریم‌ها و بیکاری است

ساری- زارعی، نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس، توجه به تولید، مانع زدایی و پشتیانی ها را راهکار اساسی مقابله با تحریم ها و تقویت اشتغال در درون ذکر کرد.

منصورعلی زارعی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به نامگذاری سال جاری به سال تولید، پشتیانی ها و مانع زدایی ها با اظهار اینکه سال ها با توجه به وضعیت اقتصادی، شعارهایی انتخاب می شود، ادامه داد: برای نجات وضعیت کشور باید به تولید داخلی و شعارهای سال توجه کرد.

وی با تاکید براینکه باید به حوزه داخلی توجه ویژه داشته باشیم، تصریح کرد: طی 40 سال گذشته تجربه نشان داده که طرف های مقابل نمی خواهند پیشرفت کنیم و از این رو راهی جز توجه به درون برای مقابله با تحریم ها نداریم.

این نماینده مجلس با اظهار اینکه باید روی پای خودمان بایستیم، یادآور شد: برای رونق تولید باید پشتیانی و مانع زدایی مورد توجه قرار گیرد و همه امکانات را باید به سمت تولید ببریم.

زارعی به شرایط جنگ اقتصادی اشاره و اضافه کرد: در این برهه، باید محور تولیدکننده باشد و همه مسئولان و دستگاه ها باید به قشر تولیدکننده و کشاورز توجه اساسی داشته باشند.

وی با تاکید براینکه تولیدکننده نباید دغدغه تولید داشته باشد، عنوان کرد: مهمترین موضوع کشور تولید به شمار می رود از این رو مهمترین مسئله و دغدغه دستگاه ها باید تولید باشد.

این نماینده مجلس بر لزوم تقویت کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری در استان تاکید و تصریح کرد: کارگاه های تولیدی باید به صورت روزانه پایش و رصد شوند و دستگاه های اجرایی نظارت ویژه داشته باشند.

زارعی حمایت از تولید مرکبات را از مهمترین دغدغه ها برشمرد و گفت: مجلس برای حمایت از این بخش تا آخر ایستاده است.

کد خبر: ۸۳٬۴۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha