۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۳
صف‌های خرید گوشت مرغ در آذربایجان شرقی شکست!
فیلم استان‌ها؛

صف‌های خرید گوشت مرغ در آذربایجان شرقی شکست!

تبریز- صف‌های خرید گوشت مرغ در آذربایجان شرقی با افزایش عرضه و کاهش تقاضا شکست و دیگر خبری از انبوه جمعیت حاضر در صف های خرید گوشت مرغ نبوده و یخچال های مرغ فروشی ها نیز خالی نیست.

به گزارش خبرنگار بازار، با افزایش ۲۲ درصدی قیمت مرغ صف‌های طولانی برای خرید این ماده غذایی از تب و تاب افتاد و دیگر مرغ متقاضی پروپاقرصی در بازار ندارد.

گزارش خبرنگاران بازار از شهرستان های مختلف آذربایجان شرقی حاکی از آن است که مشکل کمبود گوشت مرغ در بیشتر مناطق استان برطرف شده است.

در استان آذربایجان شرقی به تناسب اعلام قیمت جدید مرغ به مبلغ ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان صف‌های طولانی مردم برای خرید مرغ بی‌معنی شده و تعداد زیادی مرغ در یخچال‌های فروشگاه‌ها بدون خریدار مانده است.

نکته جالب اینکه تولیدکنندگان گوشت مرغ که در ماه‌های اخیر در تب و تاب افزایش قیمت محصول تولیدی خود بودند، به مقصود خود رسیدند چراکه مرغ ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومانی به ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان رسید.

تامین گوشت مرغ مورد نیاز ماه مبارک رمضان در آذربایجان شرقی
رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی در گفت و گو با خبرنگار بازار از تامین گوشت مرغ مورد نیاز ماه مبارک رمضان در این استان خبر داد.

اکبر فتحی با اشاره به تامین نهاده های دامی مورد نیاز مرغداران در آذربایجان شرقی گفت: همه نهاده های مورد نیاز مرغداران در شرایط فعلی تهیه و تامین گردیده و با قیمت‌های مصوب در اختیارشان قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه جوجه‌ریزی به حد کافی در واحدهای پرورش طیور صورت گرفته و نگرانی بابت تامین مرغ در ماه رمضان نداریم از تشکیل قرارگاه ساماندهی گوشت مرغ خبر داد و گفت: این قرارگاه با هدف آرامش بخشی در زمینه تولید، توزیع و نظارت بر قیمت مرغ تشکیل شده است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گفت: با بهبود روند توزیع مرغ در تمام شهرستان ها، شاهد آرامش بیشتری در بازار هستیم.

کد خبر: ۸۳٬۳۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha