۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳
۲۲ مرکز کارآفرینی در زنجان فعال است/ توسعه مراکز کافه کارآفرینی
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی زنجان:

۲۲ مرکز کارآفرینی در زنجان فعال است/ توسعه مراکز کافه کارآفرینی

زنجان- یوسفی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان گفت: ۲۲ مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی با مجوز رسمی از طریق اداره تعاون در استان فعالیت می‌کنند.

محمد رضا یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه اهمیت کار آفرینی و اقدامات ترویجی در این خصوص بر کسی پوشیده نیست،گفت: این اداره کل طی سال گذشته و از طریق نهاد سازی بیشترین حجم فعالیت های ترویجی و مشاوره های تخصصی کار آفرینی را انجام داد.  

وی از وجود ۲۲ مرکز مشاوره تخصصی کار آفرینی در استان زنجان خبر داد و اظهار کرد:  همچنین دو مرکز کافه کار آفرینی و انجمن صنفی مراکز مشاوره کار آفرینی و نیز کانون کار آفرینی هم در استان خدمات لازم را به جامعه هدف ارائه می دهند.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی زنجان با بیان اینکه فرهنگ‌سازی و ترویج کار در بین جوانان مورد تاکید است،گفت: ایجاد فرهنگ شغل و کاریابی بین جوانان مورد توجه است.

یوسفی با بیان اینکه کارآفرینی یک راهکار بسیار مؤثر برای برون‌ رفت از معضل بیکاری در جامعه است،تاکید کرد توسعه مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی استان جزو برنامه های اداره کار است و در سالجاری به جد مورد تاکید قرار می گیرد.

وی ابراز داشت: مراکز مشاوره کارآفرینی این امکان را برای سرمایه‌گذار ایجاد می کند که در چه زمینه‌ای فعالیت کرده و چطور سرمایه خود را مدیریت کند.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی زنجان تصریح کرد: مراکز مشاوره خدمات کارآفرینی براساس دستورالعمل‌های مربوطه در زمینه تهیه طرح‌های توجیهی و  توانمندسازی سرمایه گذاران طرح‌های اقتصادی  فعالیت های خوبی را انجام می دهد و در سال جدید با قوت بیشتری اجرا خواهد شد.

کد خبر: ۸۳٬۱۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha