۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲
تشکیل ۴۱ پرونده تخلف با اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی دامپزشکی همدان در ایام نوروز
مدیرکل دامپرشکی استان همدان خبرداد:

تشکیل ۴۱ پرونده تخلف با اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی دامپزشکی همدان در ایام نوروز

همدان - رسولی، مدیرکل دامپزشکی استان همدان گفت: با اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی دامپزشکی همدان در نوروز امسال بیش از یک تن فرآورده‌ خام دامی غیر قابل مصرف کشف و ضبط و تعداد ۴۱ پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی و انتظامی ارجاع شد.

محمودرضا رسولی در گفتگو با خبرنگار بازار از پایان موفق طرح تشدید نظارت بهداشتی دامپزشکی استان همدان در ایام نوروز خبر داد و گفت: طرح تشدید نظارت بهداشتی بر مراکز تولید، فرآوری و عرضه‌ فرآورده‌های خام دامی در تعطیلات نوروزی از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا ۱۶ فروردین ماه امسال اجرا شد.

مدیر کل دامپزشکی استان همدان هدف از اجرای این طرح را تامین بهداشت و تضمین سلامت فرآورده های خام دامی مورد استفاده مردم استان همدان دانست و افزود: در طول این طرح روزانه به صورت میانگین ۲۱ اکیپ بازرسی دامپزشکی در قالب دو شیفت کاری صبح و بعدازظهر فعالیت داشتند.

وی با اشاره به اینکه در طول اجرای این طرح، بیش از پنج هزار مورد بازدید توسط کارشناسان دامپزشکی از مراکز تولید، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی صورت پذیرفته است، عنوان کرد: بیش از یک تن فرآورده‌ خام دامی غیر قابل مصرف با در استان همدان کشف، ضبط و از سبد غذایی خانوار حذف و در این راستا تعداد ۴۱ پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی و انتظامی ارجاع شد.

رسولی با تاکید براینکه نظارت های بهداشتی دامپزشکی در طول سال به منظور تامین سلامت امنیت غذایی تعطیل شدنی نیست و به صورت مستمر برقرار است، گفت: به متخلفان بهداشتی که برای سودجویی خود سلامت مردم را هدف می گیرند اخطار و در صورت مشاهده تخلف، از سوی کارشناسان و بازرسان بهداشتی دامپزشکی برخورد قانونی و بدون اغماض با آنها به عمل خواهد آمد.

مدیر کل دامپزشکی استان همدان افزود: سربازان عرصه سلامت با تلاش مضاعف خود در ایام تعطیلات نوروزی برای تامین و تضمین سلامت غذای مردم از هیچ تلاشی فروگذاری نکردند.

کد خبر: ۸۲٬۸۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha