۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷
خراسان شمالی نیازمند ۲۰ هزار واحد مسکونی است
معاون استاندار خراسان شمالی:

خراسان شمالی نیازمند ۲۰ هزار واحد مسکونی است

بجنورد- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: این استان نیازمند ۲۰ هزار واحد مسکونی است که تلاش خواهیم کرد تا دو سال آینده تمامی پروژه‌های مسکن را تا این تعداد واحد برسانیم.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، غلامرضا هوائی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی استان بر حل مشکلات حوزه راه استان تأکید و اظهار کرد: نقش هماهنگی بین راهداری و راه و شهرسازی در اتمام پروژه‌ها در این استان مهم است زیرا به‌رغم تلاش‌های بسیار این اتفاق در استان کمرنگ رخ‌داده است.

وی خطاب به مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان خواستار اجرایی شدن مطالبات و انتظارات این حوزه شد و افزود: اتمام باند دوم محور اسفراین به بجنورد؛ اتمام محور میامی و سنخواست؛ اتمام محور پرسه سو به غلامان و بجنورد؛ مسکن مهر و استفاده از ظرفیت‌های مرز از مطالبات به‌حق مردم این استان است که باید مورد پیگیری قرار گیرد.

در انتهای این مراسم که با حضور مسئولان کشوری و استانی به‌صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد از زحمات سید عبدالمجید نژاد صفوی، مدیرکل اسبق راه و شهرسازی خراسان شمالی تقدیر و قاسم قاسمی ده چشمه، به‌عنوان مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان خراسان شمالی منصوب شد.

کد خبر: ۸۲٬۶۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha