۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷
قطعات و تجهیزات بندری و دریایی را از شرکت های داخلی تامین می کنیم
معاون وزیر راه و شهرسازی:

قطعات و تجهیزات بندری و دریایی را از شرکت های داخلی تامین می کنیم

راستاد، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: این سازمان متناسب با شعار امسال هرگونه حمایت و پشتیبانی از تولیدکنندگان برای تسهیل در فرآیند واردات و صادرات کالا را در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد راستاد با بیان این که از وظایف ذاتی حوزه بنادر و دریانوردی در محدوده بنادر بازرگانی، ارائه خدمات تخلیه، بارگیری و عملیات لجستیکی و در بخش دریایی امور حاکیمتی است، گفت: با توجه به شعار تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها تکالیفی بر عهده سازمان بنادر است که در این راستا از بخش خصوصی به خصوص واحدهای فعال در مراکز تولیدی در پسکرانه بنادر حمایت خواهیم کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: یکی از کارهای مهم سازمان بنادر و دریانوردی، پشتیبانی از مراکز تولیدی و تاسیسات صنعتی است که در محدوده تحت مسئولیت و نظارت سازمان بنادر و دریانوردی فعال هستند.  

به گفته وی، تولیدکنندگان داخلی که محصولات خود را از طریق بنادر تجاری کشور صادر می‌کنند، نیز مشمول مکانیزم‌های حمایتی خواهند شد و به طور قطع با رفع موانع؛ فعالان اقتصادی با حداقل هزینه محصولات خود را از بنادرتجاری صادر می کنند.

به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی اضافه کرد: در راستای حمایت از تولید، اقدامات قابل توجهی در تامین تجهیزات مورد نیاز سازمان بنادر و دریانوردی اعم از تجهیزات دریایی و بندری صورت گرفته است که در سال جاری با جدیت بیشتری سفارش به سازندگان داخلی دنبال می شود.

کد خبر: ۸۲٬۶۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha