۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۸
پیشگامی راه‌آهن در رفع مسائل و دغدغه‌ها با الگوی مدیریت جهادی
وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد

پیشگامی راه‌آهن در رفع مسائل و دغدغه‌ها با الگوی مدیریت جهادی

اسلامی، وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: راه‌آهن جزو نادر مؤسسات دولتی بود که در سال ۱۳۹۹ توانست برای تمام مسائل و دغدغه‌هایش با استفاده از الگوی رفتاری مدیریتی در مرکز جهادی پیشرفته راه‌آهن راه‌حل پیدا کند.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی ضمن برشمردن برخی از اقدامات جهادی انجام شده در شرکت راه‌آهن در سال گذشته، اظهار کرد: در راه‌آهن با ایجاد مرکز جهادی پیشرفته، سعی شد با احصای مسائلی که در راه‌آهن وجود دارد و باهدف تحقق و دگرگونی برای ایجاد ایمنی و بهره‌وری در آن، مشکلات و اولویت‌ها شناسایی شوند.

وی گفت: در این مرکز جهادی، جوانان تحصیل کرده با نشاط و پرانگیزه در کنار بازنشستگان خبره شرکت راه آهن و شرکت‌های دانش‌بنیان با شعار "ایران روی ریل به‌سوی آینده" گردهم آمدند و در همین راستا سه‌شنبه‌های ریلی‌ با طعم فناوری در این مرکز به منصه ظهور رسید.

 وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: هر سه‌شنبه تعدادی از این جوانان و شرکت‌های دانش‌بنیان برای حل مسائلی که در راه‌آهن احصاء می شود، پیشنهادهای فناورانه خودشان را ارائه می کنند.

 وی تصریح کرد: راه‌آهن جزو نادر مؤسسات دولتی بود که در سال ۱۳۹۹ توانست برای تمام مسائل و دغدغه‌هایش با استفاده از الگوی رفتاری مدیریتی در مرکز جهادی پیشرفته راه‌آهن، راه‌حل پیدا کند و خیلی از موارد را به قرارداد یا به حصول برساند.

 اسلامی تأکید کرد: مهم‌ترین رویدادی که در سال گذشته روی داد این بود که موفق به تولید واگن باری شدیم و جشن خودکفایی آن نیز برگزار شد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: از این به بعد تمامی اجزای واگن باری از سوی تولیدکنندگان ایرانی تولید خواهند شد و گام تکمیلی آن، تولید واگن مسافری و بعد هم لوکوموتیو خواهد بود.

کد خبر: ۸۲٬۶۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha