۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱
سهامداران عدالت ۳ روزه وام ۷ تا ۱۴ میلیونی بدون ضامن می گیرند| ارزش سهام عدالت بالاست آن را نفروشید!
گزارش «بازار» از چگونگی روند دریافت کارت اعتباری؛

سهامداران عدالت ۳ روزه وام ۷ تا ۱۴ میلیونی بدون ضامن می گیرند| ارزش سهام عدالت بالاست آن را نفروشید!

دارندگان برگ سهام عدالت پس از ثبت نام در بانک ملی و تجارت و اخذ کارت اعتباری می توانند از ۷ تا ۱۴ میلیون تومان وام دریافت و یا اقدام به خرید کالا کنند.

اسدالله خسروی؛ بازار: مشمولان سهام عدالت پس از گذشت حدود ۱۴ سال انتظار اکنون می توانند از مزایای این نوع سهام بهره مند شوند. سهامی که خیلی از مشمولان آن را فروخته اند و یا عده ای طی این ۱۴ سال با کوتاه شدن دست آنها از دنیا هیچ وقت نتوانستند از آن استفاده کنند. ارزش این نوع سهام که به عقیده کارشناسان قابل توجه است اما در پی آشفتگی بازار سرمایه و افت شاخص بورس به نسبت پایین است چرا که سهام عدالت سهام شرکت های بزرگی است که ارزش فوق العاده ای دارند.

پس از آزادسازی سهام عدالت مسئولان و کارشناسان به مردم تاکید کردند در صورت امکان سهام خود را به ارزانی نفروشند و از آن به عنوان یک سرمایه کوچک در دراز مدت استفاده کنند اما خیلی ها از همان ابتدا اقدام به فروش آن کردند و پولشان را خُرد خُرد گرفتند که البته هنوز خیلی های نیز پول کامل آن را نگرفته اند.

وامی که به راحتی پرداخت می شود و نیازی به ضمانت ندارد
اکنون که قرار است آن سری از افرادی که سهام خود را نگه داشته و نفروخته اند به پشتوانه سهامشان در بازار سرمایه کارت اعتباری خرید کالا بگیرند و یا از این طریق وام دریافت کنند، بدون اینکه دغدغه ضامن داشته باشند چرا که نیمی از ارزش سهام عدالتی که دارند ضامن وام خرد و یا خرید کالا خواهد شد.

مبلغ اعتبار کارت خرید کالا ۷ یا ۱۴ میلیون تومان برای هر فرد دارای کارت سهام عدالت است که سهامشان را نفروخته اند بنابراین آن دسته از افرادی که ارزش سهام عدالتشان ۵۰۰ هزار تومان است ۷ میلیون تومان و کسانی که ارزش سهامشان یک میلیون تومان است ۱۴ میلیون می توانند وام و یا اعتبار خرید کالا را از بانک های تعریف شده اخذ کنند

مبلغ اعتبار کارت خرید کالا ۷ یا ۱۴ میلیون تومان برای هر فرد دارای کارت سهام عدالت است که سهامشان را نفروخته اند بنابراین آن دسته از افرادی که ارزش سهام عدالتشان ۵۰۰ هزار تومان است ۷ میلیون تومان و کسانی که ارزش سهامشان یک میلیون تومان است ۱۴ میلیون می توانند وام و یا اعتبار خرید کالا را از بانک های تعریف شده اخذ کنند.

این خبر را دیروز رئیس جمهور اعلام کرد. حسن روحانی دیروز گفت؛ یک خانوار سه نفره دارای برگ سهام عدالت ۵۰۰ هزار تومانی، می تواند تا ۲۱ میلیون تومان اعتبار در قالب کارت اعتباری سهام عدالت دریافت کند.

بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در ستاد اقتصادی دولت که از سوی رئیس جمهور اعلام شد، مقرر شده است که به ازای هر برگ سهام عدالت ۱ میلیون تومانی ۱۴ میلیون اعتبار و برای هر برگ سهام عدالت ۵۰۰ هزار تومانی ۷ میلیون تومان اعتبار در کارتهای سهام عدالت لحاظ شود. به گفته رئیس جمهور، بر این اساس یک خانوار سه نفره میتواند تا ۲۱ میلیون تومان اعتبار در قالب کارت اعتباری سهام عدالت دریافت کند.

ثبت نام اینترنتی برای وام خرد بدون حضور به شعب بانک
مهدی نعمتی مدیر روابط عمومی شرکت سپرده گذاری مرکزی در گفتگو با خبرگزاری «بازار» درباره فرایند اخد کارت اعتباری کالا توسط سهامداران عدالت گفت: دارندگان کارت سهام عدالت (آنهایی که سهامشان را نفروخته اند) به راحتی می توانند بدون حضور در بانک و به صورت اینترنتی اقدام به ثبت نام دریافت کارت اعتباری کنند و از مزایای این طرح به خوبی استفاده کنند.

زیرساخت های فنی فرایند ارایه کارت اعتباری خرید کالا برای خیلی از بانک ها فراهم شده است و قرار است به زودی بانک های صادرات، آینده، کارآفرین و پاسارگاد نیز به جرگه بانک های ارایه دهنده کارت اعتباری سهام عدالت به مشمولان بپیوندند

وی با بیان اینکه فعلا ۲ بانک ملی و تجارت اقدام به ارایه کارت اعتباری سهام عدالت به مشمولان کرده اند، اظهارداشت: زیرساخت های فنی فرایند ارایه کارت اعتباری خرید کالا برای خیلی از بانک های فراهم شده است و قرار است و به زودی بانک های صادرات، آینده، کارآفرین و پاسارگاد نیز به جرگه بانک های ارایه دهنده کارت اعتباری سهام عدالت به مشمولان می پیوندند.

۳ تا ۵ روزه می توان کارت اعتباری خرید کالا گرفت
این مقام مسئول به فرایند چگونگی ثبت نام و دریافت کارت اعتباری اشاره کرد و افزود: مشمولان از طریق اپلیکیشن‌های بانک به راحتی می توانند اقدام به ثبت نام و درخواست وام یا کارت اعتباری کنند، طوری که از زمان ثبت نام تا دریافت کارت اعتباری پس از استعلام ۳ تا ۵ روز زمان می برد.  

چنانچه گیرنده وام سهام عدالت اقدام به دریافت کارت اعتباری و یا وام کند و آن منابع را کمتر از یک ماه بکار گرفته و دوباره به بانک برگرداند سودی به آن تعلق نمی گیرد اما در صورت استفاده از آن بیش از یک ماه مشمول پرداخت سود ۱۸ درصدی بانک خواهد شد

وی ادامه داد: چنانچه گیرنده وام سهام عدالت اقدام به دریافت کارت اعتباری و یا وام کند و آن منابع را کمتر از یک ماه بکار گرفته و دوباره به بانک برگرداند سودی به آن تعلق نمی گیرد اما در صورت استفاده از آن بیش از یک ماه مشمول پرداخت سود ۱۸ درصدی بانک خواهد شد.

نعمتی درباره اینکه گفته می شود آن دسته از مشمولان سهام عدالتی که می خواهند برای دریافت کارت اعتباری اقدام به ثبت نام کنند حتما باید کارت ملی جدید داشته باشند، سرنوشت افراد که هنوز کارت ملی آنها تعویض نشده است در این زمینه چه خواهد شد گفت: این افراد باید از شماره سریال برگه ای که از ثبت احوال برای تحویل و یا ثبت نام تعویض کارت گرفته اند می توانند استفاده کنند.

مشمولان سهام عدالت برای دیافت کارت اعتباری باید در بانک های تعریف شده حساب باز کنند
سئوال خیلی از سهامداران عدالت این است که آیا برای ثبت نام کارت اعتبار سهام عدالت باید در بانک های ملی و تجارت که هم اکنون درحال خدمات رسانی به سهامداران عدالت برای دربافت کارت اعتباری هستند باید حساب باز کنند؟ باید گفت که افراد باید در هر یک از این ۲ بانک، حساب داشته باشند و از طریق اپلیکیشن‌های بانک اقدام به ثبت نام کنند، اما نکته‌ای که سهامداران باید به آن توجه کنند این است که حتما باید کارت ملی جدید داشته باشند.  

همچنین محمدی مدیر پروژه کارت‌های اعتباری شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در این خصوص گفت: همه سهامداران عدالت، که روش مستقیم یا غیر مستقیم را انتخاب کرده اند می‌توانند از کارت اعتباری سهام عدالت استفاده کنند این درحالی است که این افراد  باید حتما در سامانه سجام ثبت نام کنند و احراز هویت شوند و بعد در بانک ثبت نام کنند. با این وجود مشمولان سهام عدالت، که شرایط عمومی دریافت تسهیلات را در بانک‌ها دارند، می‌توانند تسهیلات دریافت کنند.

یکی از شرایط دریافت تسهیلات سهام عدالت این است که سهام فرد نباید توقیف شده باشد. این افراد باید قبل از ورود به سامانه بانک، حتما تغییر کارگزاری ناظر را در پرتفوی سهام عدالت خود فعال کنند

به گفته وی یکی از شرایط دریافت تسهیلات سهام عدالت این است که سهام فرد نباید توقیف شده باشد. این افراد باید قبل از ورود به سامانه بانک، حتما تغییر کارگزاری ناظر را در پرتفوی سهام عدالت خود فعال کنند. حال با توجه به زمان معاملاتی بورس، افرادی که متقاضی دریافت کارت اعتباری سهام عدالت هستند حتما در روزهای کاری و در ساعت ۸ صبح تا ۱۶ اقدام به ثبت نام کنند تا فرایند توثیق سهام، سریعتر انجام شود.

محمدی همچنین درباره محاسبه مبلغ کارت اعتباری سهام عدالت گفت: بطور مثال امروز ارزش ۶۰ درصد سهام عدالت ۶ میلیون تومان است و بانک ۵۰ درصد ارزش سهام عدالت را کارت اعتباری می‌دهد.

سهام ارزشمند عدالت خود را مفت نفروشید
اسماعیل غلامی، معاون پیشین سازمان خصوصی سازی در گفتگو با خبرگزاری «بازار» گفت: ارزش سهام عدالت خیلی بالاست چرا که این سهام جزو سهام شرکتهای بزرگ سودآوری هستند که سهامداران آن می توانند در آینده از این سهام به خوبی استفاده کنند در چنین شرایطی سهامداران عدالت نباید اقدام به فروش سهامشان کنند چرا که خریداران این نوع سهام چون به خوبی می دانند سهام عدالت سودوری بالای در آینده دارد بنابراین آن را ارزان می خرند و دست سهامداران را از بازار سودآور بورس که در صورت رونق بخشی به خوبی متحول می شود را به نفع خود کوتاه می کنند.

بنا به این گزارش، هدف از اعطای کارت‌های اعتباری به پشتوانه سهام عدالت، افزایش نقدینگی سهامداران بود. بر این اساس شرکت سپرده گذاری مرکزی از سوی شورای عالی بورس و بانک مرکزی، فرایند اعطای توثیق سهام عدالت را انجام می‌دهد. تاکنون بیش از ۶ هزار درخواست از سوی مشمولان سهام عدالت به شرکت سپرده گذاری ارسال و توثیق شد. در حال حاضر ۲ بانک ملی و تجارت زیرساخت های لازم را انجام داده اند بطوریکه بانک ملی اسفند ماه ۹۹ و بانک تجارت از ۷ فروردین ۱۴۰۰ اقدام به پرداخت تسهیلات به سهامداران کرده اند.

کد خبر: ۸۲٬۳۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 175
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 3
    • عسل IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
      60 15
      چجوری‌باید‌این‌واموبگردونم‌ینی‌ماهی‌چقد
      • محمد IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
        51 13
        بالاخره وام میدن ینی پول میگیریم یا کارت اعتباری
    • یاس IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
      اقا همش دروغه من 17 اسفند درخواست توثیق سهام عدالت دادم، 25 اسفند پیام توثیق سهام عدالت اومده و گفته میتونم برم خرید کنم ولی تا امروز ک 19 فروردین هست فعال نشده، اینا همش دروغ هست ، شما اول بیا اونایی ک قبلا توثیق سهام عدالت انجام دادن رو کارتشون فعال کنید بعد دوباره بیاید تو بوق و کر نا کنید ، همش دروغ ، همش سرکاری ، همش اذیت مردم ، تا کی؟؟؟؟؟؟ خسته شدیم بابا ، واسه یکبار ک شده یک کارو درست انجام بدید ، می‌خواستیم قبل عید خرید کنیم، اینقد امروز و فردا کردن ک تا الان هیچ، خجالت بکشید
      • مرجان شیخی IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
        91 12
        بخدامامستاجریم به پولمون خونه نمیدن میخوایم پول پیش کنیم اخه کارت اعتباری میخواییم چیکار.
    • هاشمی IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
      68 37
      مطالب جالبی بود ممنون.من سهام عدالت ندارم چکار کنم
    • محسن رجایی IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
      76 24
      سهامدارانی که 60درصد سهامشونو فروختن چ میشه تکلیفشون
    • IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
      91 30
      تکلیف بچه های زیر ۱۸سال چه میشود چه طوری میتونیم باسهام اونا وام بگیریم
      • ناشناس IR ۰۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
        37 8
        تکیلیف بچه هایی که زیر۱۸سال چه میشه اونایی که کارت ملی ندارن تکلیفشون چی میشه
    • سربازم IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
      من اگر انقد پولدار ی درآمد داشتم ک مبلغ وام را تو یک ماه برگردونم ک نیازی ب خود وام نبود! ک بعدش بخام سود هیجده درصدی پرداخت کنم هدفتون کمک کردن ب مردم هست ی ب دام انداختن ؟!با چ رویی فکر میکنین دارین ب مردم کمک میکنین؟!
      • علی اکبر DE ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
        به نظر من درست متوجه نشدید.میگه اگه چهارده تومنو که بانک بهتون وام میده رواگه نخواستید کاریش کنید.میتونید بعد از یک ماه بسپریدش به بانک و سوده هجده درصد از بانک بگیرید ماهانه.
      • مریم رضاپور IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
        96 0
        اشتباه متوجه منظورشون شدین،گفته شده اگر قبل ار یه ماه وام رو بر گردونین که شامل سود دادن نمیشه،ولی اگر بیشتر شد باید 18درصد سود اون وام رو به بانک پرداخت کنیم.
    • محمد IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
      58 22
      این حرفا دروغه . کی قراره این دروغ نوشتنها متوقف بشه ؟ شخصا از اسفند پیگیر ماجرا بودم. بعد از کلی بدبختی ده فروردین تایید شد . اونم 3 تومن . امروز هم که رفتم خرید کنم فروشگاه ها هنوز فعال نبودن
    • مهوش US ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
      46 26
      من 30درصد را قبلا فروختم ایا میتوانم وام بگیرم
    • IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
      53 11
      اونایی هم که نفروختن اینجوری از دستشون در میارن الان تو این شرایط کی توان اقساط داره والباقیشم می‌ره برای جریمه اقساط همین بانک ملی هنوز پول سی درصد سهام مردومو نداده
    • محسن IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
      31 14
      بانک ملی سهام عدالت غیرمستقیم تهران والبرز و قزوین وچند استان دیگر را قبول نمیکنه.کسی میدونه چرا؟
    • سهراب بخشنده IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
      23 16
      ثبت نام جهت دریافت کارت سهام عدالت
    • فاطمه IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
      36 16
      خسته نباشید میشه کارت اعتباری رو تبدیل ب پول کرد و در هر مصرفی خرج کرد و اقساطی هم پرداخت نکرد؟ واگر قرار هست یه ماه برگردانیم که این نشد وام توضیح بیشتر بدهید
    • سهراب بخشنده IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
      34 14
      فقط کارت اعتباری منو صادر کنید
    • IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
      47 16
      فقط کالا میتوانیم بخریم پول نقد نمیدن
    • IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
      45 10
      خب اونایی ک سهامشون مال بانک ملی یا تجارت نی باید چکار کنن
    • خودتون را مسخره کردید توی یک ماه با این پول چکار م IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      79 17
      این همه تحقیر مردم بسه این وام نیست نزوله
    • مرجان IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      47 16
      سلام پس اونای که سهام عدالت ندارن چی برن بمیرن حالا دولت فقط بفکر مردمی که سهام دارن هست بقیه چی
      • ... IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
        88 9
        فکر کردی اونا ایکه سهام دادن براشون ریختن تو جاموندی
    • IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      37 11
      سلام.مدت پرداخت چند ماه
    • ناشناس IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      45 7
      من کارت نمیخوام میخوام سهاممو بفروشم فروش سهامو آزاد کنید
    • سیددرویش IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      59 9
      سهم نا عدالت اسمش بزارید
      • مسعود IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
        60 3
        سهام بی عدالت .فقط مردموسرکارگذاشتن مثل دفعهای قیل
    • IR ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      32 5
      با این دام چه چیزی میشه خرید
    • علی IR ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      26 6
      سلام.بازپرداخت وام سهام عدالت حداکثرش چند ماه است؟
    • جمیل IR ۰۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      42 7
      اینم که خبر گذاشتن میگن وام سهام عدالت میدن،عجب وامی نفس آدمو میبرن ،بعد از یه ماه نتونستی پراخت کنی سودش ۱۸درصد پرداخت کنی ،نه اصلان نخواستیم شاهکار کردی
    • ناصر IR ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      34 9
      بخدا دروغ میگه من برنامه رو دانلود کردم .اصلا گزینه ثبت امضاء ودرخواست وام نداره .دروغ دروغ دروغ .هزینه دانلود بیخودی ندین
    • علی IR ۰۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      25 7
      چرا سایت ثبت نام وام سهام عدالت رو نذاشتین تا بتونیم ثبت نام کنیم؟
    • قاسم IR ۰۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      21 16
      من حساب سهام عدالت بانک صادراته چجوری میشه بانک ملی کارت سهام بگیرم راهنما کنید
      • IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
        22 2
        اگه این سهام سهام عدالته. چرا پس انقدر باعث خجالته
      • IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
        4 5
        سایت بانک ملی نرم افزار ایوا
    • IR ۰۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      22 5
      خیلی ساده بود
      • غلامرضا جهانگیریان IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
        7 9
        من بانک اقتصاد نوین شعبه ستارخان شیراز رامعرفی کرده‌ام راهنمایی کنید، لطفامتشکر.
    • زهرا IR ۰۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      27 9
      ۱۸ درصد خیلیه این که کمک نمیشع
    • شیرزاد IR ۰۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      9 7
      منی که فروختم ولی پولی برام واریز نشده میتونم برم کارت بگیرم؟
    • النا IR ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      42 10
      ما وام نمی خوایم اجازه بدید سهام بفروش بره
    • زهرا IR ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      38 7
      ماکه گیربودین چنددرصدسهام رافروختیم بایدچکارکنیم تکلیف چی خونه مستاحری ۳تابچه اقام مریضن سرکارنیستن تکلیف ماچی عجب دولت مسخره ای شده مردم بدبخت کردن ازبس گرونی سختی هسته دولت اول به فکرخودش چرابفکرمردم بیچاره نیست
      • بهروز ۰۹۳۵۲۲۶۷۰۹۵ IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
        15 35
        درست میشه عزیزم از خدا بخاه زهرا جون
      • IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
        8 8
        خب یکم بجا ناله کردن فکر کن،بکای اینکه اینترنتت رو حروم کنی اینجاها،برو یت پیج بزن کمکم فالورجمع کن وتبلیغ بذار،شروع کن به فروش اینترنتی و دنیای خودت و بچه تات رو بساز
    • امین ع IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      22 7
      سلام این کارت اعتباری میشود در همه فروشگاه‌ها استفاده کرد یا فقط برای خرید ار فروشگاه‌های بخصوص هستش؟
    • IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      37 11
      توروخدا من سهامموفروختم برج ۶ هم پول اون بهم بدید هیچی نمیخوام ازتون
    • امیر IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      12 13
      آیا کسانی که فقط ۳۰ درصد فروخته اند هم میتوانند دریافت کنند
    • هستی زرین منش IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      خوبه. اگر به خوبی اجرا بشود. از اقای روحانی ممنونم
      • میلاد IR ۰۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
        28 3
        چیش خوبه دقیقا با سود ۱۸ درصدی میخوان فقط مردم‌رو فلج کنن اونا رو که گولشون زدن ازصون گرقتن ایناییم‌نفروختن سهامشون رو میخوان اینجوری از چنگشون در بیارن
    • ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      25 19
      خدا ازتون نگذره-ماکه سهام نداریم از مردم ایران نیستیم تا چه حد بی انصافی
    • ناشناس IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      14 10
      والا با حقوق یه میلیون چطور پس میگیرید لطفا حقوق اضافه کنید وام ندید که مردم نمیتونن پس بدن بعد هم ۷ میلیون بریم خرید
    • IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      16 13
      خب اونایی که مبلغی از سهامشون رو فروختن چی :'(
    • Asdfh IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      40 8
      بس کنید ی جوری میگید نفروشید انگار درجا پول میاد تو حسابت یک سالو خورده اییه مردمو سرکار گذاشتین با این سهام تو خالیتون هروقت میایم تو نت همش دم از سهام عدالتیه که اصلا وجود نداره بس کنید تورو پیرتون قسم
    • دهقانی استان فارس IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      30 9
      مافکرکردیم این وام روپول میدن میخاستم برارهن خونه کالا به چه دردمون میخوره کالا که خودمون هم میتونیم قسطی بگیریم زحمت نکشید
    • IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      44 12
      سودآوریشون زیاده واسه همینه سالانه شصت تومان سود بهمون میدن
    • IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      16 4
      ایا شماها دروغ نگید کارهاتون نمیچرخه مگر تمام سهامداران از دو بانک هست اونیکی بانکها چیکار کنن چرا به ملت دروغ میگید
    • IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      6 4
      سلام وامی که می دهند بازپرداختش چگونه است
    • فرهادعبدلی IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      16 7
      خوب ما که پول نداریم میفروشیم اگه شما هم مثل ما گرسنگی بیکاری میکشیدید این حرفا را نمیگفتید که سهام عدالتمون را نگه داریم الان نزدیک یکسال هست فروختیم تو کارگزاری ها بدون تکلیف مونده بعد از ۱۵سال باید این موقع به دردم بخورد و الا به اقدام نمیبرم خجالت بکشی حقوقمونو بدهید
    • IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      15 6
      سلام.خواهشا سودسهام یک میلیونی راکه قراربود۲۰۰تومن بدن ولی این کار راقبل عیدنکردن مثلا بمن ۹۸ وهمسرم۹۱تومن دادن مابقی شاواریزکنن. این حق الناس خداراخوش نمیاد. بعدش هم گفتیدیه هفته قبل ماه رمصان مابقی سودسهام واریزمیشد که چنین اتفاقیدنیفتاده. لطفا دولتمردان رسیدگی کنید
    • قادر IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      25 1
      اگر ملت این همه پول داشتند دنبال وام نمی‌رفتند اونم بخوان یک ماهه پس بدهند ملت رو گرفتار و سرگردان نکنید خواهشا
    • حسین مصطفی IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      8 4
      سلام خسته نباشید برای گرفتن وام سلام عدالت
    • عادل IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      7 8
      این کارت اعتباری که میدن مبلغ 14میلیون اونوقت از چی کم میکنن یعنی باز پرداخت چطوریه
    • امل مالکی زاده IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      17 2
      چرا شما با ما فقیر فقرا اینجوری میکنید ما که ۳۰ درصد رو فروختیم چی گیرمون اومد که نمیخواین بهمون وام بدین من برج ۴پارسال فروختم ولی تا همین امروز 1400/۱/۲۰من چیزی به حسابم واریز نشد به جز ۹۰ تومان سود حالا که پول فروش مارو بالا کشیدین حداقل بهمون وام بدین شمارو به همین روزای ماه رمضان قسمتون میدم یکمی به فکر ماها باشید تورو خدا به ما هم وام بدین با همون ۷۰ درصدی که هنوز نفروختیم جان عزیزتون به ما هم وام بدین
    • IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      10 6
      قسطش وچجوری بایدبدیم؟؟؟چرای دفعه کامل خبرونمیدین ک ادم ازجزئیاتش باخبربشه
    • فرهادعبدلی IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      18 14
      بابا ما مثل شما پولدار نیستیم سهام عدالتمونو نگهش داریم دو سال هست بیکارم باید این موقع این سهام عدالت به دردم بخوره والا به قبرم نمیبرم این همه مدت ۱۵سال نگهش داشتیم مگر چه خیری ازش دیدیم، بهانه نگیر بفروشید پولشو پرداخت کنید هرکی مالک اموال خودشه،هی تاکید میکنید نفروشید آقا محترم من ندارم باید یه دستمال بگیرم بیایم پیش شما گریه کنم
    • IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      5 4
      وام کالا یعنی چی یعنی فقط کالا یا پولشم میدن ؟
    • IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      5 8
      هنوز بعضی ها سود سهام عدالت برایشان و ‌اریز نشده ، لطفا پیگیری شود ،
    • IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      9 4
      18 درصد خیلی زیاده ایکاش بدون سود بود.
    • IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      5 2
      بنظرشمابااین شرایطی که دولت گذاشته و..ایامیشه کسی اصلافکر گرفتن این به قول خودشون وام روبکنه واقعامسخرس
    • ‌A IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      9 4
      چرا روش ثبت نامو نمیگید
    • علی IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      11 1
      به چه درد میخوره وامش میگن باید باهاش ارزاق بگیرین به کجا رسیدیم برای خورد خوراکمون باید وام بگیریم
    • بهنام IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      14 1
      دروغه من پیگیری کردم یک هفته.... کاملا دروغه
    • Amir IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      11 3
      اگه سهام ارزشمنده این چ طرز سود دادن بعد 10سال بود و اینکه این چ ارزشمندی ک اینجوری وام میدین شما حساب کن اون موقع اگه فقط 20میلیون ایرانی سهام 500هزار تومنی خرید کرده باشن چ مبلغی تو جیب دولت رفته بود
    • عدالت IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      2 4
      چرا همه بانک‌ها نمیدهند چرا
    • محمد‌رازی IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      7 3
      مبلغ‌باز‌پرداخت‌۷میلیونی‌ماهیانه‌چقدره‌توضیح‌بدین
    • IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      24 3
      یه مشت دزد هستین
    • IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      19 6
      برید بمیرید بابا ما اگه می‌تونستیم سود ۱۸درصد بدیم وام شما رو می‌خواستیم چکار
    • پیان IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      24 2
      چرا سود 18% این کمک هس یا نزول خوری
    • IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      8 1
      مگه همه سهام عدالت دارن وام بدید اونایی که جا موندن چی
    • ساراساعدی IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      13 3
      من سھام 60%ازسھامم رو14ملیون فروختم، اما14میلیون کامل بحسابم واریز نشدفط30%ازآن بحسابم واریزشد، ومابقیش موندہ، بغیراز40%ازسھامم کہ فروختہ نشدہ، آیا کارت اعتباری بہ من تعلق میگیرہ یانہ؟؟؟
    • Aref IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      7 3
      پرداختش چه جوریه. از سهام کم میشه یا باید ماهانه قس بدیم
    • 2840132265 IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      8 3
      سلام من ۳۰٪فروختم شامل این ترح میشوم
    • سهیل US ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      17 1
      وا اسفا ازین کلاهبرداری شارلاتان بازی دولتی
    • IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
      15 1
      جان خودتون بیاید پول نقد بهمون بدین بریم خرج درد و‌مرگ زندگیمون بکنیم هزار تا بدبختی داریم‌
    • IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
      9 6
      پس ما که سهام نداریم واقعا لنگیم چه کنیم سهام عدالت ی زمانی برای آدمای ندار بود از اون سال تا حالا خیلیاشون که من میشناسم پولدار شدن
    • IR ۰۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
      16 2
      واقعا کمی دیگه مینوشتین یه رمان در میومد ‌
    • علی IR ۰۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
      6 4
      الان اونایی که کارت ملیشون نیومده نمیتونن که تو برنامه ها احزار هویت کنن چیکار کنن پس ؟
    • حسین IR ۰۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
      9 2
      کسانی که سی در صد سهام عدالتشان را فروختن میتونن با هفتاد درصد دیگه وام بگیرن
    • IR ۰۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
      9 2
      ماکه ۳۰درصدفروختیم چطورمیشه ؟به ماهم تعلق میگیره؟
    • IR ۰۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
      9 1
      واقعا اگه بریم بانک این وامو میدن یا الکی میپیچونن؟
    • IR ۰۶:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
      11 4
      ایا این نوع توضیع سهام و واقعا اسمشو میذارید سهام عدالت؟چرا بکسانی که واقعا باید تعلق میگرفت ولی نگرفت اما کسانی که وضع مالی نصبتا خوبی داشتن تعلق گرفت با این وجود شما اسمشو میذارید عدالت؟؟؟؟
    • امینی IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
      27 3
      والا نگید نزوله خدا رو خوش نمیاد من نزول میگیرم ۴درصد اینا میگیرن ۱۸درصده این دیگ رسما دزدی وغارت محسوب میشه
    • IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
      13 4
      اکرمن یک ماه اینقدر داشتم دیوانه بودم وام بگیرم همتون نزول خورید سپاس فراوان از محبت شما
    • فرهاد IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
      17 1
      دزدیه بخدا از خدا بترسین این کارارو نکنین
    • الهام IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
      4 1
      کسانی که سهامشون بانک کشاورزی هست چکارکنن؟یعنی چی وامو قبل از یکماه پرداخت کنیم؟یعنی یکجا کل وامو قبل از یکماه پرداخت کنیم؟
    • IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
      2 2
      سلام ماکه سهام نداریم تکلیفمون چیه
    • زهرا حسینی IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
      3 3
      من پارسال ۳۰درصد از سهامم رو فروختم ولی هنوز چیزی بهم ندادن این چه عدالتی
    • حمیدرضا IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
      7 2
      سلام واقعا اگر سی شرایط این رو داشته باشه که توی یک ماه بتونه هفت میلیون یا چهارده میلیون پول رو برگردونه خب یه ماه صبر میکنه همون پول رو جور میکنه کارش و انجام میده ، این قسمت ماجرا خیلی زیباست که برای ارزش سهام خودت هم باید سود پرداخت کنی
    • یاس IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
      9 2
      آخه وام 18درصد بهش میگین بسته معیشتی؟؟؟ وام که همه بانک ها میدن. شما لطفا زحمت نکشید. مردم رو مسخره کردن
    • یاس IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
      9 1
      دولت دروغگو آخه وام 18درصد سود بهش میگین بسته معیشتی؟؟ وام که همه بانک‌ها میدن. دیگه چرا منت می زاری
      • زینب IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
        10 1
        اره به خدا همش الکیه سود ۱۸ درصد چه خبره بابا
    • علی IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
      7 2
      خواهشا داستان این سهام نا عدالت رو تمام کنید از بس گفتید مغزمان رفت
    • سید علیرضا صادقی نمازی IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
      9 1
      من وهمسرم دارای سهام عدالت هستیم برای خودم سودش واریز میشود ولی برای همسرم علی رغم اعلام شبای بانکیش هنوز واریز نشده . هیچ مسئولی هم جواب گو نیست .
    • IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
      3 3
      خوبه
    • IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
      1 2
      منظور اینکه اگر کمتر از یک ناه برگردانید سود تعلق نمی گیرد ولی بعد از یک ماه ۱۸ درصد است .یعنی چه؟
    • آرش IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
      5 2
      اینکه دیگه تجارت یا... نیست کمک معیشتیه و سود روی آن نزول است نزول دولت داره از گرفتاری مردم سود در میاورد چون راس نمیگیرند و نزول ۳۶ درصد میدن
    • آرش IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
      8 1
      ۳۸ سالمه بیکار مجرد با ماشینم دیگه نمیشه بخاطر این هزینه ها و طرح ترافیک و بنزین و جریمه ها کار کرد خدایا صاحبمون را برسان
    • ایرات IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
      5 3
      آخه بگید چحوری باز پرداخت میشه ‌‌آیا خودش از سور کم میشه یا چجوری
    • احمد IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
      6 3
      یه خورده خجالت بکشید مردم نرید برا وام اینها همش رانته پارتی بازی پول بهت نمیدن چندتا جا که مال رفیقاشونه بهت میدن که پرجنس بنجول باشه بهت میکن ازاینجا بخر باسود ۱۸درصدمقصر مایم نرید نرید نرید
    • Sepideh IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
      5 1
      چه فایده داره اقساطیش کردن؟ قبلاً که میگفتن سال بعد پرداخت شه با سود اصلا خودشونم نمیدونن چند چندن تاسف
    • ماهو IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
      2 1
      فقط میتونم بگم خجالت هم خوب چیزیه
    • Am IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
      2 2
      شما چطور میگین که ۳ یا ۵ روزه با ثبت نام کارت اعتباری دریافت میکنین.اینو بگین که بعد ثبت نام چند ماه طول میکشه که کارت اعتباری رو فعال کنین تا مردم بتونن ازش استفاده کنند.
    • ماهان IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
      9 1
      کارت اعتباری نمیخوام . کارت ملی مارو کی میدین ؟
    • یک ایرانی IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
      2 2
      اخه مگه این سهم مال مردم نیست خوب خیلی ها اجناسی می خواهند بخرند اما در فروشگاهی که اعلام کردند نیست ویا پولی از کسی قرض گرفتند وقرار شده از این وام بدهند حالا چه خاکی بر سر بریزن حتما در این مورد کاری انجام دهید
    • علی IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
      29 1
      مردم را اینقدر وام زده و بدبخت نکنید تا سنگی ور کلوخی میخوره می‌گویند وام. بابا چه خبره چقدرمر دم رامقروض این بانک‌ها میکنید خداازسرتقصر تون نگذره. مثل جوانان پا به رکاب ازدواج. همین اول شروع می‌گویند بیایید وام ازدواج بگیرید آخه این بدبخت بیچاره ازکجا بیاورد قسط بدهد لامذهب. اگراین مبلغ را بلاعوض برا این جوان بدبخت که حقش هم هست بدهید چی میشه آره چی میشه یعنی ازاین همه درآمد این کشور از معاون گرفته تا.... اینقدر حق این جوان نمیشه درنتیجه امارازدواج میره بالا اگربلاعوض شود وکشور هم از این فساد درمیاد آقایان مسئولین َسربردارید نگاه خدا کنید همین خدایی که خوتون اعتقاد دارین....
    • ب تو چ IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
      14 1
      پول نقد میخوان مردم کارت اعتباری بخوره تو سرتون وام میخام چیکار اونم سود ۱۸%!!!!واقعا ک .....
    • علیرضا IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
      5 3
      متاسفم که همه چی مسخره بازیه تو این کشور .
    • اکبر IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
      4 3
      بابا به پیر به پیغمبر همش دروغه. من رفتم بانک ملی فولادشهر اصفهان کم مونده بود فش نثار من و اون مسوولی که این دروغو میگه بکنه. میگه هنوز ابلغ نشده و دروغه.
    • حسین IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
      7 3
      اگه راست میگین 4 درصد بدین ...نه نزولدرصد
    • IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
      2 1
      این وام را با چند در صدبه مردم خواهند داد
    • Vir US ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
      0 0
      با این کارت فقط باید خرید کنی یا میشه از پولش استفاده کرد ؟
    • IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
      0 1
      ماکه سهام نداریم چیکاربایدبکنیم
    • علی IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
      5 0
      اقا اگه وام کالامیخواهیم چیکار پول نقد بدید
    • محمد سبحان IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
      0 0
      چرا از نحوه باز پرداخت چیزی ننوشته. شرایطش چیه؟ وام رو میتونیم پول نقد دریافت کنیم؟یا فقط جاهای خاصی خرید کنیم؟
    • IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
      0 0
      آیاسامانهای درنظر یاطریقی که بتوانیم پیامک بدهیم وازاین وام بهره مند شویم هست
    • مجتبی IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
      3 0
      خدایی ما که فروختیم حداقل پول فروش رو بهمون بدین خستمون کردین چرا پول فروش سهام رونمیدین الان یک ساله فقط حرف میزنید
    • بهنام IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
      1 0
      اره ارزشش بالاس هروقت رسید ۵۰۰هزار خودمون ۳۰درصد ۳۰درصد پسش میدین
    • مهدی IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
      3 1
      میگم از درصد سهام کم میشه یا دباره باید پولو داد
    • نفس IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
      2 0
      میخوام بدونم ینی واقعیت داره
    • امید IR ۰۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
      1 1
      من سهام عدالت ندارم به من تعلق می گیرد
    • حامد IR ۰۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
      6 0
      سلام آقا اینا همش دروغه حالا ما میگیم اصلا راست باشه ولی این وام فقط برای کسایی خوبه که بتوننن حداقل ماهانه سود ۱۸ درصدی رو‌پرداخت کنن در غیر اینصورت حساب های پشتیبان مسدود میشه یا سهام تون رو بالا میکشن
    • حلمد IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
      0 0
      سلام پس سهام عدالت بانک انصار کی واریز میشه؟؟نه به اون دو میلیون ریختنتون. نه به این صد هزار ریختنتون. ملتو هویج کردینا.....
    • نرگس IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
      13 1
      بهره ۱۸درصد؟؟؟ واقعا محشره
    • fati IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
      3 3
      دروغ نیست من انجامش دادم
      • مصطفی IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
        10 6
        مردم نیاز به وام ندارن نیاز به حقوق خوب ایجاد اشتغال جلوی دزدی گرفتن و جلوی این همه بی عدالتی رو بگیرین ایران دست هر کس دیگه بود الان صد برابر از دوبی پیشر فته تر بود ما تو نون شب موندیم میریم مغازه امروز یک وسیله ده تومنه فرداش میشه بیست تومن در صورتی که تو ۱۰ سال نباید اینقدر بره بالا
      • مهرشاد IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
        11 6
        گل تو سرت. ماهی 18 درصد سود باید پس بدی
    • علی خزائی IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
      1 11
      .عالی برای افراد کم در آمد
    • سسسسسس IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
      14 2
      یه سهام دادن میخوان اونم از مردم همیشه گشنه ایران بگیرن دیگه چیزی دست مردم نداشته باشن
    • سینا IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
      13 0
      سلام تکلیف شما اینه که سه مرتبه از رو درس چوپان دروغگو دو مرتبه از رو درس روباه و زاغ بنوبسی و برای جلسه هیت دولت بفرستی.
    • سینا IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
      1 1
      سلام عجله نکن . عجله کار شیتونه. صبر داشته باش . صبر کلید فرج است.
    • حسن عزیزی یاسیکندی IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
      6 1
      بازپرداخت وام به بانک چگونه است ماهیانه چقدر و چند قسط و اقساطش چقدر
    • IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
      14 0
      سلام اینا همش دروغه امروزرفتم بانک ملی بهم گفتن کی بهتون گفته که وام سهام عدالت میدن همش سرکاریه استان هرمزگان بندرلنگه
    • DE ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
      11 4
      پس شماهم که جزوی ازهمین مردم هستیدوداریدباحقوق نجومی خودزندگی راحتتان رامیکنیدوازآن لذت میبریدوازذلت وخاری وبدبختی ماقشرضعیف وکم درآمدجامعه که مجبوربه فروش سهام خودشدیم امادرعوض مبلغی دریافت ننموده ایم به مسئولین مربوطه یاهمان آقای روحانی بفرماییدتاجلوی فروش سهام کسانیکه سهام خودرابرای فروش گذاشته اند، بازکند، اگرصلاح میدانید!!!
    • ارشیا IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
      0 1
      با گرفتن کارت اعتباری ،بعد از استفاده باید آن پول را برگرداند
    • مریم نیکمراد ماسوله IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
      0 0
      فکر کنم اگه کارت اعتباری بدن توش ۷ میلیون پول هست و اگر پول بدن ۱۴ میلیون میدن
    • IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
      0 1
      من با نک تو سعه تعاون حساب دارم چکار کنم برای وام
    • حمیده زاهدی IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
      1 1
      سود سهام عدالت برام واریز نشد برای بقیه شد لطفا پیگیری کنید
    • ناشناس IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
      5 0
      وام خرید کالا به درد چی میخوره پول بدین تا اینایی که از بی مولی بیکارن بتونن اشتغال زایی کنن ۱۸
    • بندر IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
      2 0
      کارت اعتباری با کالای اجباری
    • محمدمتین IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
      11 6
      سلام میشه باهاش لوازم برقی خریدکرد
      • Sajad IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
        5 0
        آره میشه
      • محمد IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
        6 1
        به همین خواب خیال بخوابید
    • IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
      1 1
      خب اختیار خورد خوراکتونم گرفتن. سال دیگه اختیار خوابو میگیرن
    • محمد حسین نعمتی IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
      4 2
      سلام من مستاجرم دیکث کمرم دارم پیش پولم ندارم پول عملم ندارم کالارو میخوام چیکار
    • Frdrik IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
      2 0
      سلام یه چیز قانع کننده ب ما بگید ما ب پول سهاممون احتیاج داریم ملت خار شدع لطفا رسیدگی شه و بگید سهام 1400کی واریز میشه وچقدرهست
    • ابوالفضل خزایی IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
      4 4
      سلام من که زیر ۱۸ سال هستم می تونم این وام رو بگیرم
    • علی IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
      2 1
      سلام . کی این وامو واریز میکنن آیا صحت داره باید برای نام نویسی به بانک بریم؟ یا الکترونیکیه
    • میثم IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
      3 1
      آهان گفتم شاید برای اولین بار کاری قرار برای مردم بشه ۱۸درصد سود و که دیدم فهمیدم دولتم یه بانک شده وام هجده درصدی به مردم بدبختش مبیده دمتون گرم دمتون گرم
    • آرمان پارسائی GB ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
      7 0
      آقا تو را به قرآن یه خبرگزاری که وجدان داشته باشه به گوش مسئولین سهام عدالت اینو برسونه که بابا بخاطر کرونا مشاغل تعطیل شدن همه بیکار شدن رفته ما نمیتونیم قسط بدیم بس کنید مسخره بازی رو بزارید سهاممون رو هرکاری دلمون میخواد باهاش بکنیم، من نیاز شدید مالی دارم خرداد باید خونه امو تخلیه کنم پولی هم ندارم برای رهن همه پول پیش امسالم بخاطر اجاره نابود شد که درامد نداشتم، اههه بابا کی دیوانه هست وام هجده درصد بگیره اخه انصاف ...
    • نسیم IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
      2 0
      با۱۴ ملیون تواین گرونی من نمیتونم دندونسازی بازکنم این وام کم بدرم نمیخوره
    • مجید IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
      2 0
      سلام یکسال میشه سهامم رو فروختم پول که بهم ندادن حالا وام هفتتومنی هم بهم تعلق نمیگیره ممنون ازشما که به فکر ماکه زیرزیرخطفقریم
    • مرگ بر ظالم IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
      1 0
      منم درخواست وام کردم برام کارت اعتباری صادر شده ولی ۴میلیون هستش پس بقیش چی میشه سهامم ۵۰۰تومنی بود فقط میخوان مردم رو اذیت کنن تازه فعال هم نیست
    • IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
      0 0
      منم درخواست وام دادم ۴ تومن شارژ شده بر فرض بخوام وسیله بخرم یه ماشین لباسشویی که بقول خودشون حمایت از تولید ملی . مابقی از کجا بیارم .بخدا این حمایت از بانک هستش نه تولید ملی. از گفته خودشون اول۷ تومن بود گفتن ۵۵۰۰ حالا موقع واریز شده ۴ تومن
    • فاطی IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
      3 3
      من بیست روزه ثبت نام کردم اما هنوز خبری از کارت اعتباری نیست. کسی میدونه باید چیکارکنم؟
      • سحر IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
        1 0
        سلام بعد چند وقت واریز شد بهتون؟؟
      • پروانه شهریاری IR ۰۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
        1 0
        از شما هم صدتومان پول گرفته شده؟!
    • IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      0 0
      با سلام میگن برید از طریق اپلیکیشن ثبت نام کنید اپلیکیشن هم کار نمیکنه این وام خرید کالا میگن بدون بهره است ولی 18 درصد است
    • مهدی بابایی IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
      2 2
      اقا فقط کارت اعتباری میدن یا میشه پول نقد یا همان وام گرفت؟؟
    • مهران IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
      4 1
      من‌کارت‌‌وام‌گرفتم‌امده‌به‌حساب‌مگن‌باید‌از‌وین‌مارکت‌ورفا‌خرید‌کنید‌شهر‌ما‌فقط‌چیپس‌پوفک‌دارند‌من‌۱۴.میلیون‌برم‌چی‌بخرم‌هزار‌بد‌بختی‌دگه‌دارم‌
    • IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
      2 1
      سلام من الان ده روزه ثبت نام کردم هنوز به دستم نرسیده
    • پریسا IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      1 0
      دوساله منتظر سهامم همه فروختن انشالله من بتونم وام بگیرم
    • md IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      1 0
      سلام ادمین چرا نوشتی 7 میلیون خواهشن دروغ ننویسید به زور 3 تومن وام میدن که 100 تومن میگیره از اولش بانک تجارت از مردم نیست درجریان باشید
    • مهدی IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
      0 0
      من نزدیک به یک ساله که سهام عدالت خودرافروخته ام فقط یک میلیون برام آمد چرا به همه یکسان نمیدین همه نفری بالای ده میلیون گرفتن مگه ماهم ایرانی نیستیم سهام من یک میلیونی خواهش بررسی شود
    • سیدمهدی. IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
      2 0
      من ثبت نام کردم ولی کارت نیمده هنوز!؟
    • ابوالفضل پاکدل کرمجوان IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
      0 0
      مگه نمیگین ۷ میلیون پس چرا برا من ۳ میلیون دادن
    • هادی IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
      0 0
      بیخود میگن من رفتم میگه فقط میتونی کالا بخری پول نقد بهت نمیدیم.