۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۶
جهش تولید مسکن منجر به کاهش اجاره بها می‌شود
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

جهش تولید مسکن منجر به کاهش اجاره بها می‌شود

کریمی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس می‌گوید با اجرای طرح جهش تولید و تامین مسکن، عرضه مسکن به بازار افزایش می‌یابد در نتیجه علاوه بر کاهش قیمت، نرخ اجاره بها نیز کم می شود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، علی اکبر کریمی با اشاره به تصویب طرح جهش تولید و تامین مسکن، گفت: رونق و جهش مسکن در گرو تامین زمین، مصالح ساختمانی و تسهیلات مالی و اخذ پروانه است که این موارد در طرح جهش تولید و تامین مسکن در نظر گرفته شده است.

نماینده مردم اراک و کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رونق مسکن با توجه به ارتباط این بخش با۲۰۰ رشته صنعتی، اهمیت بسیاری دارد، افزود: با توجه به اینکه در طرح جهش و تامین مسکن دولت ملزم به تولید سالانه یک میلیون واحد مسکونی شده است، امیدوارم زمینه و بستر لازم برای شتاب و جهش در بخش مسکن فراهم شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: از سال ۹۷ به واسطه تورم گسترده، در بازار مسکن شاهد بروز مشکلات بسیار برای مردم بودیم به طوری که خرید مسکن به آرزویی دست نیافتنی تبدیل شده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: با اجرای این طرح، عرضه مسکن به بازار افزایش می یابد در نتیجه علاوه بر کاهش قیمت مسکن، نرخ اجاره بها نیز کم می شود.

کد خبر: ۸۲٬۳۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha