۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۱
اجرای طرح جهش تولید، احتکار مسکن را بی‌معنا می‌کند
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس:

اجرای طرح جهش تولید، احتکار مسکن را بی‌معنا می‌کند

نقدعلی، نماینده مردم خمینی شهر در مجلس با تاکید بر اینکه اجرای طرح جهش تولید مسکن، احتکار مسکن را بی‌معنا می‌کند، گفت: اگر روند احداث مسکن مهر در سطح کشور ادامه پیدا می‌کرد هیچ زمانی دچار کمبود مسکن و شرایط فعلی نمی‌شدیم.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمدتقی نقدعلی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در خصوص تصویب طرح جهش تولید و تامین مسکن و مزایای اجرای آن توسط دولت، گفت: طرح جهش تولید و تامین مسکن طرح فاخری است و افرادی که این طرح را تهیه کرده‌اند همانند آقای نیکزاد با چالش‌ها و نقاط قوت بازار مسکن آشنا هستند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ساخت یک میلیون واحد مسکونی در طرح جهش تولید و تامین مسکن پیش‌بینی شده است، عنوان کرد: در همه جای دنیا مسکن از جمله مشاغل و اقداماتی است که نیازمند حمایت دولتی بوده و جهش تولید مسکن رونق ۵۰۰ شاخه شغل را به همراه دارد و موجب اشتغالزایی بسیار زیادی می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه اجرای طرح جهش تولید و تامین مسکن احتکار مسکن را بی‌معنا می‌کند، عنوان کرد: هر کجا که عرضه کاهش پیدا کند شاهد احتکار می‌شویم، اگر روند احداث مسکن مهر در سطح کشور ادامه پیدا می‌کرد هیچ زمانی دچار کمبود مسکن و شرایط فعلی نمی‌شدیم.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تجربه نشان داده است که دولت فعلی در اجرای اقدامات جهادی عملکرد مناسبی ندارد، تصریح کرد: امیدواریم دولت بعدی پس از روی کار آمدن اجرای طرح جهش تولید و تامین مسکن و برطرف کردن مشکلات به وجود آمده در این زمینه را در اولویت قرار دهد.

کد خبر: ۸۲٬۲۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha