۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲
پارسال ۲۵ هزار و ۱۷۳ شغل جدید در استان همدان ایجاد شد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان:

پارسال ۲۵ هزار و ۱۷۳ شغل جدید در استان همدان ایجاد شد

همدان - توصیفیان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: پارسال تعداد ۲۵ هزار و ۱۷۳ نفر اشتغال در بخش مسکن و غیر مسکن استان همدان ایجاد شده که این رقم معادل ۱۲۹ درصد میزان پیش بینی شده برای سال ۹۹ است.

سیداحمد توصیفیان در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اشتغال ثبت شده استان همدان در سال ۹۹ اظهار کرد: با توجه به برنامه محوری و همکاری فرمانداران، دستگاههای اجرایی و بانکهای استان تعداد ۲۵ هزار و ۱۷۳ نفر اشتغال در بخش مسکن و غیر مسکن ایجاد شده است که این رقم معادل ۱۲۹ درصد میزان پیش بینی شده برای سال ۹۹ است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان افزود: بر اساس آمار موجود تعداد ۱۴ هزار و ۴۵۴ نفر برای اولین بار نزد سازمان تامین اجتماعی و صندوق بیمه روستاییان و عشایر بیمه شده‌اند.

وی افزود: در راستای ایجاد اشتغال مذکور ۷۴ هزار و ۴۳۸ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری توسط بخش خصوصی و تسهیلات بانکی به غیر از اعتبارات تملک دارایی ها انجام شده که نسبت به سرمایه گذاری پیش بینی شده در سند توسعه اشتغال ۱۳۶ درصد تحقق را نشان می دهد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان در خصوص پرداخت تسهیلات روستایی اظهار کرد: سهمیه تخصیصی استان همدان در پنج مرحله و به مبلغ چهار هزار و ۴۱۷ میلیارد ریال به استان تخصیص داده شده که مبلغ چهار هزار و ۷۹۶ میلیارد ریال عقد قرارداد و پرداخت شده است.

توصیفیان گفت: استان همدان در پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی رتبه برتر کشور را به دست آورد که در نتیجه کسب این رتبه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از استاندار همدان و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان تقدیر کرده  است.

وی در خصوص پرداخت تسهیلات کرونا نیز گفت: در بخش تسهیلات کرونا  باهمکاری خوب بانک‌های عامل مبلغ یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

وی با اشاره به اهداف سند راهبردی توسعه استان همدان، گفت: این سند تکلیف دستگاه‌های استان را در زمینه توسعه ایجاد اشتغال پایدار مشخص کرده است.

کد خبر: ۸۲٬۲۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha