۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۵
محورهای حمایت بخش معدن از هپکو و تامین ماشین آلات معدنی
رئیس هیات عامل ایمیدرو مطرح کرد

محورهای حمایت بخش معدن از هپکو و تامین ماشین آلات معدنی

جعفری، رئیس هیات عامل ایمیدرو گفت: مشکلات مربوط به تامین ماشین آلات معدنی و نیز راهکارها و برنامه های تامین ماشین آلات توسط هپکو به منظور حمایت از این شرکت مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش بازار به نقل از ایمیدرو، وجیه الله جعفری در نشستی که با حضور معاون امور صنایع وزارت صمت، رئیس خانه معدن، و مدیران ارشد شرکت‌های ملی صنایع مس، گل گهر و چادرملو و نیز مدیرعامل شرکت هپکو برگزار شد، در خصوص مشکلات مربوط به تامین ماشین آلات معدنی و نیز راهکارها و برنامه های تامین ماشین آلات توسط هپکو به منظور حمایت از این شرکت گفت: تامین ماشین آلات بخش معدن، حمایت از شرکت هپکو، بازسازی ماشین آلات معدنی شرکت های بزرگ همچون گل‌گهر و چادرملو و بررسی برنامه هپکو برای تولید و واردات ماشین آلات معدنی، از محورهای حمایتی بخش معدن از شرکت هپکو است.

رئیس هیئت عامل ایمیدرو همچنین اعلام نیاز شرکت ملی صنایع مس ایران برای خرید برخی ماشین آلات معدنی به هپکو و نیز پیشنهاد انجام نیاز سنجی خانه معدن ایران از معادن کوچک و متوسط در راستای تامین ماشین آلات مورد نیاز آنها و نیز حمایت از هپکو از دیگر دستاوردهای این نشست دانست.

در این دیدار، مهدی صادقی نیارکی با اشاره به تاکید وزیر صنعت، معدن و تجارت بر احیای شرکت هپکو توسط بخش معدن خاطر نشان کرد: سال گذشته هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان از بدهی های این شرکت به صورت تهاتر انجام شد که این اقدام، هپکو را در آستانه شروعی مجدد قرار داده است.

معاون امور صنایع وزارت صمت ادامه داد: همچنین ۵۳ درصد از سهام شرکت هپکو به سازمان تامین اجتماعی و نیز ۷ درصد نیز به بانک های تجارت، صادرات و ملت واگذار شد.

در این نشست مدیر عامل هپکو نیز به تشریح برنامه ها و خدمات پس از فروش این شرکت برای تامین نیازهای بخش معدن در تامین ماشین آلات و تجهیزات پرداخت.

کد خبر: ۸۲٬۰۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha