۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴
ارایه ۱۰ میلیون سیم کارت دانش آموزی
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان کرد

ارایه ۱۰ میلیون سیم کارت دانش آموزی

آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به مصوبه اینترنت و کودک گفت: ارایه سیم‌کارت دانش‌آموزی در دستور کار قرار دارد و ۱۰ میلیون سیم کارت جدید و بسته های اینترنتی رایگان به دانش آموزان عرضه خواهد شد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت ارتباطات و فناروی اطلاعات، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار با حسین فلاح جوشقانی رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد با تقدیر از کارکنان و عملکرد این سازمان در سال گذشته اظهار کرد: در سال گذشته سازمان تنظیم مقررات پیگیر حمایت از آموزش مجازی و عدالت آموزشی بود که در کنار برگزاری کمیسیون تنظیم مقررات و تصویب آیین نامه‌هایی که به پیشبرد اهداف کمک کند بسیار موثر بود.

آذری جهرمی با بیان اینکه در آخر دولت یازدهم هستیم افزود: وظیفه ما خدمت‌رسانی است و اول و آخر دولت نمی‌شناسیم ما همواره برای خدمت‌رسانی به مردم تلاش می‌کنیم و پایان دولت معنا ندارد.

وزیر ارتباطات تصریح کرد: مصوبه اینترنت و کودک ما را ملزم می‌کند تا سیم‌کارت‌ مخصوص کودکان ارایه دهیم، بنابراین باید شماره‌دهی را در اختیار اپراتورها قرار دهیم.

وی ادامه داد: ارایه سیم‌کارت دانش‌آموزی در دستور کار قرار دارد به طوری که  ۱۰ میلیون سیم کارت جدید و  بسته‌های اینترنتی رایگان به دانش آموزان عرضه شود.

وزیر ارتباطات در پایان تاکید کرد: انتظار داریم کارها با جدیت انجام تا اتفاقات خوبی در مدت باقی مانده از دولت انجام شود.

کد خبر: ۸۲٬۰۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha