۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶
تخصیص ۱۲ میلیارد تومان اعتبار برای جاده کلور_درام
استاندار اردبیل خبر داد؛

تخصیص ۱۲ میلیارد تومان اعتبار برای جاده کلور_درام

اردبیل - استاندار اردبیل در بازدید از پروژه راهسازی کلور_درام خلخال گفت: ۱۲ میلیارد و ششصد میلیون تومان اعتبار برای پروژه تخصیص یافته است.

به گزارش خبرنگار بازار، اکبر بهنام جو شامگاه جمعه در بازدید از پروژه راهسازی کلور_درام خلخال با بیان اینکه در این پروژه بیش از ۱۱۰ نفر مشغول به کار هستند گفت: با پیگیری صورت گرفته، نزدیک ۱۲ میلیارد و ششصد میلیون تومان اعتبار برای پروژه تخصیص یافته است.

وی تصریح کرد: مبلغ تخصیص یافته برای پرداخت بخشی از مطالبات پیمانکار و مشاور پروژه و نیز تملک اراضی هزینه شده است.

استاندار اردبیل با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور به اردبیل و تخصیص اعتبار لازم برای پروژه راهسازی احداث باند دوم اردبیل به سرچم و نیز پروژه احداث راه اصلی کلور به درام، خواستار تسریع در اجرای پروژه ها، برای تحقق مصوبات سفر رئیس جمهوری، در سال مالی جاری و سال ۹۹ شد.

بهنام جو اظهار کرد: باپیگیری های صورت گرفته و تامین اعتبار پروژه، مقرر شد پیمانکار راه ارتباطی هشتجین به سرچم با شروع فصل کاری با افزایش ماشین آلات، نسبت به تسریع اجرای پروژه اقدام کند.

استاندار اردبیل با بیان اینکه پیمانکار پروژه موظف است تا پایان تیرماه سال  ۹۹ پروژه را آماده و برای شروع عملیات اجرای آسفالت تحویل دهد گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل نیز با انتخاب پیمانکار آسفالت ریزی و روسازی، نسبت به تکمیل و بهره برداری  از پروژه اقدام کند.  

کد خبر: ۸٬۲۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha