۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۱
فرودگاه همدان ظرفیتی برای به حرکت درآوردن چرخ اقتصادی منطقه است
مدیر فرودگاه همدان:

فرودگاه همدان ظرفیتی برای به حرکت درآوردن چرخ اقتصادی منطقه است

همدان - مدیر فرودگاه همدان با بیان اینکه این فرودگاه دارای استانداردهای لازم بین المللی به منظور نشست و برخاست پروازهای عبوری و پروازهای باری هوایی است، گفت: فرودگاه همدان ظرفیتی برای به حرکت درآوردن چرخ اقتصادی منطقه است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی فرودگاه شهدای همدان؛ قنبر خلیل پور گفت: فرودگاه همدان با توجه به اینکه دارای استانداردهای لازم بین المللی به منظور نشست و برخاست پروازهای عبوری و پروازهای باری هوایی است می تواند موتور محرکه اقتصادی استان همدان باشد.

وی عنوان کرد: با توجه به استعدادهای اقتصادی، بازرگانی و همچنین خدمات پزشکی و درمانی فرودگاه می تواند در خصوص پروازهای توریسم سلامت نقش مهمی را در منطقه غرب کشور ایفا کند.

مدیر فرودگاه شهدای همدان به نقش این فرودگاه به عنوان یک درگاه استراتژیک منطقه ای و جذب پروازهای بدنه متوسط و پتانسیل این فرودگاه با توجه به نزدیکی این پایانه هوایی به مراکز و خدمات دارای اهمیت استان اشاره کرد و گفت: فرودگاه همدان در آینده نزدیک در گسترش فعالیت مراکز مهم اقتصادی که ارتباط نزدیکی با کشورهای همسایه غربی کشور دارند نیز نقش بسزایی ایفا می کند.

خلیل پور ضمن از تلاشها و راهبردهای شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران در خصوص تسهیل در تاسیس شرکتهای حمل و نقل هوایی کوچک استقبال و اظهار امیدواری کرد در آینده نزدیک نقش فرودگاههای کوچک در ارائه خدمات مسافری و سایر خدمات حمل و نقل عمومی گویاتر شود.

کد خبر: ۸۲٬۰۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha