۱۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۳
مسیر پروازی بندرعباس- دبی مجددا برقرار می شود
استاندار هرمزگان در واکنش به گزارش بازار:

مسیر پروازی بندرعباس- دبی مجددا برقرار می شود

بندرعباس- استاندار هرمزگان گفت: برنامه ریزی لازم به منظور برقراری مسیر پروازی بندرعباس – دبی صورت گرفته و پس از اخذ مجوزها، این پرواز مجددا برقرار می شود.

به گزارش بازار به نقل از استانداری هرمزگان، فریدن همتی در دیدار با تورج دهقانی زنگنه مدیرعامل سازمان هواپیمایی کشوری، در خصوص رفع موانع برقراری مسیر پروازی بندرعباس – دبی دیدار و گفتگو کرد.

همتی با بیان اینکه روابط مردم هرمزگان با کشورهای حاشیه خلیج فارس دارای ابعاد عاطفی، تجاری و اقتصادی است، اظهار داشت: بسیاری از شهروندان هرمزگانی همواره به دلیل پیشینه طولانی روابط تجاری و اقتصادی با این کشورها ارتباط دارند، اما متقاضیان هرمزگانی سفر به دبی، هم اکنون امکان پرواز مستقیم به این مقصد را ندارند.

وی افزود: قطع این پروازها علاوه بر ضربه ای که به بخش گردشگری خارجی استان وارد کرده، اقتصاد و معیشت فعالان خدمات مسافرتی را هم تهدید می کند که هزینه های مضاعفی را به مسافران این مسیر تحمیل کرده است.

استاندار هرمزگان با تأکید بر ضرورت برقراری پرواز مستقیم از مسیر بندرعباس به دبی و بالعکس، گفت: زیر ساخت برقراری پرواز بندرعباس به دبی کاملا مهیاست و مشکلی برای انجام این پروازها به صورت منظم وجود ندارد.

همتی تصریح کرد: بر اساس هماهنگی و پیگیری های انجام شده در دیدار با مدیرعامل سازمان هواپیمایی کشوری، برنامه ریزی لازم به منظور برقراری این مسیر پروازی صورت گرفته و طی گفتگوی مقدماتی با یکی از شرکت های هواپیمایی و پس از اخذ مجوزها، پرواز بندرعباس – دبی از سر گرفته می شود.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: با رایزنی انجام شده، پروازهای مسیر «بندرعباس - ابوموسی» و «جاسک - تهران» بر اساس نیاز منطقه در سال جدید استمرار و افزایش پیدا می کند.

خبرنگار بازار در هرمزگان پیش از این با انتشار گزارشی با عنوان « قطع پروازهای بندرعباس - دبی » گلایه و خواسته تجار، بازرگانان و دانشجویان را نسبت به برقراری مجدد مسیری پروازی بندرعباس - دبی منتشر کرده بود.

کد خبر: ۸۱٬۸۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha