۱۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰
 ۹ هزار میلیارد تومان تولید در زنجان محقق شد
استاندار زنجان:

۹ هزار میلیارد تومان تولید در زنجان محقق شد

زنجان-استاندار زنجان گفت: طی سال گذشته با اجرای طرح های سرمایه گذاری بیش از ۹ هزار میلیارد تومان تولید محقق شد.

به گزارش خبرنگار بازار، فتح الله حقیقی ظهر یکشنبه در جلسه شورای اداری در محل دانشگاه فنی و حرفه ای زنجان، به شعار سال نامگذاری شده از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و ابراز داشت: در سال جاری باید شعار سال با عزم همگانی محقق شود. 

وی اظهار کرد: در راستای تحقق شعار سال باید سه قوا و تمام مدیران دستگاههای اجرایی مدیریت و برنامه ریزی لازم را داشته باشند. 

استاندار زنجان با بیان اینکه طی سال گذشته طرح های سرمایه گذاری خوبی در استان اجرا شد، تاکید کرد: با اجرای این طرح ها بیش از ۹ هزار میلیارد تومان تولید در استان محقق شد. 

حقیقی با بیان اینکه طی سال گذشته بیش از دو هزار شغل در استان زنجان احیا شد، گفت: در سال گذشته بیمه اجباری افزایش و بیمه بیکاری کاهش یافت. 

وی با بیان اینکه استان زنجان از قابلیت‌های مدیریتی خوبی برخوردار است که باید از این ظرفیت استفاده کرد، ابراز داشت: شعار سال جامع و کامل است و همه مسائل و مشکلات بر سر راه تولید باید رفع شود. 

استاندار زنجان با بیان اینکه صادرات، واردات، مالیات، بیمه، محیط زیست، منابع طبیعی، گمرک و  امور بانکی باید برای تحقق شعار سال مورد توجه قرار گرفته و مانع‌زدایی شود، تصریح کرد: شعار سال باید به صورت عملیاتی محقق شود.

کد خبر: ۸۱٬۶۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha