۱۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰
تامین آب اساسی‌ترین مشکل استان بوشهر است/ لزوم قطع انشعابات غیرمجاز
در نشست شورای آب مطرح شد؛

تامین آب اساسی‌ترین مشکل استان بوشهر است/ لزوم قطع انشعابات غیرمجاز

بوشهر- استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم قطع انشعابات غیرمجاز آب در استان گفت: تامین آب اساسی‌ترین مشکل استان بوشهر است.

به گزارش خبرنگار بازار، عبدالکریم گراوند صبح یکشنبه در نشست شورای آب استان در استانداری بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر در تامین آب شرب مورد نیاز خود به استان‌های همسایه وابسته است و بخش عمده آب مصرفی از خارج استان تامین می‌شود.

وی تامین آب شرب پایدار در استان بوشهر را ضروری دانست و ادامه داد: یکی از راهکارهای مهم در این زمینه استفاده از آب‌شیرین‌کن است که طرح‌های متعددی در شهرها و روستاهای استان بوشهر در دست اجرا است.

استاندار بوشهر خواستار تلاش برای رفع مشکلات ساخت و راه‌اندازی آب‌شیرین‌کن‌های استان بوشهر شد و افزود: یکی از این مشکلات در حوزه برق است که باید با جدیت برای تامین برق این طرح‌ها تلاش شود.

وی خواستار نگاه ویژه مسئولان و مدیران به طرح‌های مربوط به حوزه آب شد و اضافه کرد: شهرداری بوشهر برای تسریع در اجرای پروژه خط انتقال آب از آب شیرین کن ۱۷ هزار متر مکعبی بوشهر به سایر مخازن نسبت به رفع موانع اقدام کند.

گراوند نظارت بر اجرای پروژژه‌های حوزه آب را ضروری دانست و بیان کرد: قطع انشعابات غیرمجاز آب در استان بوشهر با جدیت توسط فرمانداران دنبال شود و با هیچکس در این زمینه تعارف نداشته باشید.

وی تاکید کرد: برای اینکه در فصل تابستان با کمبود منابع آبی روبرو نباشیم، باید در زمینه مدیریت مصرف اقدامات اساسی صورت گیرد.

کد خبر: ۸۱٬۵۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha