۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱
۸۷ درصد ساحل مازندران آزاد شد/ خط ریلی شمال در آرزوی برقی شدن
معاون استاندار مازندران:

۸۷ درصد ساحل مازندران آزاد شد/ خط ریلی شمال در آرزوی برقی شدن

ساری- رازجویان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با اشاره به آزادسازی ۸۷ درصدی نوار ساحلی دریا گفت: این نوار در دسترس مردم قرار گرفته است.

مهدی رازجویان در گفتگو با خبرنگار بازار آزادسازی نوار ساحلی را از گام ها مهم در استان بیان کرد و گفت: تاکنون ۸۷ درصد نوار ساحلی آزادسازی و در اختیار مردم قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه مابقی نوار ساحلی یا در آن تاسیسات دولتی و نظامی مستقر شده و با دست اشخاص خصوصی است، اظهار امیدواری کرد تا سال جاری مابقی نوار باقیمانده ساحلی آزادسازی شود.

رازجویان با اشاره به خدمات دهی سه فرودگاه در استان، تجهیز فرودگاه بین المللی ساری به سامانه کمک ناوبری را سبب ارتقای وضعیت خدمات دهی در این فرودگاه ذکر کرد و گفت: فرودگاه مرکز استان سال های سال از داشتن سامانه کمک ناوبری محروم بود و اکنون نصب این سامانه در حال انجام است.

معاون استاندار مازندران یادآور شد: نبود سامانه کمک ناوبری فرود را برای هواپیماها در شرایط نامناسب جوی مشکل می سازد و با نصب آن این مشکل دیرینه در فرودگاه ساری حل می شود.

وی یادآور شد: همچنین فرودگاه رامسر به عنوان فرودگاه بین المللی جدید شناخته شده و مرز هوایی آن تعیین می شود که در ارتقای صنعت حمل و نقل در استان تاثیرگذار خواهد بود.

رازجویان برقی کردن خطوط ریلی شمال را از جمله پروژه های موجود در حوزه حمل ونقل بیان کرد و گفت: به رغم آن که این پروژه با روس ها منعقد شد اما تاکنون شرکت روسی نسبت به اجرای آن اقدام نکرده است.

کد خبر: ۸۱٬۴۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha