۱۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷
مسئولین توانمندی داخلی را باور نمی کنند| نیاز نیست کاسه گدایی به سمت غربی ها دراز کنیم
عضو کمیسیون برنامه و بودجه در گفتگو با بازار:

مسئولین توانمندی داخلی را باور نمی کنند| نیاز نیست کاسه گدایی به سمت غربی ها دراز کنیم

جعفر قادری عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی بیان داشت: متاسفانه برخی مسئولین توانمندی های داخلی را باور نمی کنند و این نگاه و تفکر باعث شده که ما تا به حال نتوانیم به خوبی از ظرفیت های داخلی کشور استفاده کنیم.

جعفر قادری در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به گره زدن اقتصاد کشور به برجام، گفت: نگاه و تفکر برخی از مسئولین  ناشی از نگاه غلطی است که به کشورهای غربی وجود دارد.

وی تصریح کرد: متاسفانه برخی مسئولین توانمندی های داخلی را باور نمی کنند و این نگاه و تفکر باعث شده که ما تا به حال نتوانیم به خوبی از ظرفیت های داخلی کشور استفاده کنیم.

عضو کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در صورتی که تجربیات به ما نشان داده که وقتی در حوزه هایی نظیر توانمندی های نظامی، نانو تکنولوژی ، بیوتکنولوژی و هوا فضا متکی به خود بودیم موفقیت های بی شماری را کسب کردیم.

قادری اظهارداشت: در حوزه هایی که مسائل و مشکلات را به غربی ها و مواردی امسال برجام گره زدیم نتوانستیم مشکلات را حل کنیم. ما کشوری با ظرفیت و توانمندی های متنوع هستیم و می توانیم نیازهای خودمان را رفع کنیم و نیاز نیست  کاسه گدایی به سمت غربی ها داراز کنیم تا گوشه چشمی به ما داشته و به ما کمک کنند.

این نماینده مجلس بیان داشت: متاسفانه این رفتار ناشی از عدم خودباوری و نگاه غلطی است که در برخی مسئولین جا افتاده است؛ این تفکر غلط توانمندی داخلی را مورد توجه قرار نمی دهد؛ همچنین این تفکر همه چیز را در قدرت مسلط غربی می داند و به ظرفیت های داخلی باوری ندارند.

وی بیان داشت: ما در گذشته به عینه دیدیم که هر جا که متکی به توانمندی خود بودیم توانستیم مشکلات را حل کنیم.

کد خبر: ۸۱٬۳۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha