۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴
پیش بینی وزش باد شدید در خراسان جنوبی/ سرما و یخبندان در راه است
هشدار هواشناسی در خراسان جنوبی؛

پیش بینی وزش باد شدید در خراسان جنوبی/ سرما و یخبندان در راه است

بیرجند- خندان رو، مدیرکل هواشناسی خراسان جنوبی شهروندان را نسبت به وزش باد شدید، کاهش دید افقی و سرما و یخبندان هشدار داد.

علیرضا خندان رو در گفت و گو با بازار با اشاره به وضعیت جوی هوای استان بیان کرد: سامانه ناپایدار جوی از دیروز وارد استان شده و تا عصر یکشنبه، ۱۵ فروردین در استان فعال خواهد بود.

وی از وزش باد شدید همراه با گرد و خاک در استان خبر داد و گفت: همچنین وزش باید کاهش موقتی دید افقی و کاهش کیفیت هوا را به دنبال خواهد داشت.

خندان رو با بیان اینکه همچنین در برخی نقاط نیمه شمالی رعد و برق و رگبار پیش بینی می شود، افزود: از شهروندان خواستاریم با توجه به شیوع کرونا و احتمال اختلال در ترددها، از رفت و آمد های غیر ضرور خودداری کنند.

مدیرکل هواشناسی خراسان جنوبی اظهار کرد: احتمال اختلال در ناوگان حمل و نقل، شکسته شدن درختان، جدا شدن و خسارت به پوشش گلخانه‌ها و سقف‌های موقت و تابلوهای تبلیغاتی دور از انتظار نیست.

وی اظهار کرد: با توجه به احتمال سقوط اجسام در کارگاه‌های ساختمانی، از شهروندان خواستاریم از توقف در مقابل اینگونه از ساختمان ها پرهیز کنند.

خندان رو از نفوذ سامانه ای جدید از عصر روز یک شنبه ۱۵ فروردین ماه به استان خبر داد و گفت: این سامانه کاهش محسوس دما و وقوع یخبندان در برخی نقاط سردسیر استان را در پی خواهد داشت.

کد خبر: ۸۱٬۳۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha