۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱
«مانع زدایی‌ها» محصول کار جمعی ۳ قوه است
نماینده مردم سمنان در مجلس:

«مانع زدایی‌ها» محصول کار جمعی ۳ قوه است

گلرو، نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان در سه قوه باید قدرِ این نظام ارزشمند جهانی را بدانند و برای تحقق شعار سال، در مسیر تولید مانع زدایی کنند.

به گزارش بازار، عباس گلرو، نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه سال جدید را با بیانات رهبری آغاز کرده است، گفت: توصیه‌ها رهبری برای اینکه مسئولین بیشتر به فکر مردم باشند، در کنار شعار سال باید محور کار همه ما قرار گیرد.

وی با بیان اینکه همه این موارد وظایف مسئولان را بیشتر می‌کند، افزود: مجلس از هفته آینده از تعطیلی خارج شده و امیدواریم در ماه‌های اولیه ۱۴۰۰، پیش زمینه‌های تحقق شعار سال را پایه گذاری کنیم.

گلرو ادامه داد: جمهوری اسلامی نظم بعد از جنگ سرد را بر هم زد و نقش مردم، متبلور شد.

نماینده اسبق ایران در سازمان ملل با اشاره به نقش رای مردم در انتخابات و اهمیت آن در تعیین فرایند حاکمیتیِ کشور، گفت: ایران از بلوک بندی‌های غالب جهانی خارج شده است و پیام جدید را در جهان پیاده کرده.

گلرو لیبرال دموکراسی غرب را در ظاهر درپی نافع مردم اما در عمل بدنبال نفی حقوق مردم خواند و افزود: این نظام دموراسی غربی از سوی جمهوری اسلامی به چالش کشیده شده است.
وی اضافه کرد: ما در عرصه‌های جهانی و بین المللی حرفی نو را پیاده سازی کرده‌ایم.

گلرو گفت: در سازمان ملل و مجامع عمومی، که کشورها سخنرانی داشتند و مواضع خود را اعلام می‌کردند، به سمت قدرت‌های شرقی و غربی گرایش داشتند ولی جمهوری اسلامی همواره واضع منحصر به فردی را اعلام کرده است.

این نماینده مجلس تصریح کرد: مسئولان در سه قوه باید قدرِ این نظام ارزشمند جهانی را بدانند و برای تحقق شعار سال، در مسیر تولید مانع زدایی کنند.

گلرو مانع‌زدایی از تولید و حمایت از آن را محصولِ کاری جمعی میان سه قوه دانست و افزود: هر یک از قوا، رسالتی ویژه برای رفع موانع دارند.

وی یادآور شد: مردم از ابتدای پای نظام و کشور بوده‌اند و امروز، مسئولین باید با قدرشناسی پای این مردم بایستند.

کد خبر: ۸۱٬۳۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha