۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۳
۲۰۰ برند برای زعفران، حبوبات و لبنیات لرستان صادر شد
مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی لرستان:

۲۰۰ برند برای زعفران، حبوبات و لبنیات لرستان صادر شد

لرستان- مرادی بیرانوند، مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: در بحث زعفران، حبوبات و لبنیات در استان ۲۰۰ مجوز صادر شده که این برندها تاکنون موفق بوده اند.

صید احمد مرادی بیرانوند در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به پرداخت تسهیلات به متقاضیان کشت گیاهان دارویی، اظهار داشت: برای پرداخت تسهیلات اولویت بندی شده و در بحث گیاهان دارویی، اولویت نخست کشت زعفران است و تاکنون مجوزهایی در سطح استان صادر کرده ایم.

وی با بیان اینکه برندهای خوبی برای حبوبات و گیاهان دارویی داریم ولی اطلاع رسانی خوبی در این راستا تاکنون صورت نگرفته است، افزود: برند طعم زندگی و خوشه آدینه در خرم‌آباد، برند خوان زرین و سبز دانه در دلفان و برند سپید در دورود را ثبت کرده ایم.

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی لرستان عنوان کرد: علاوه بر فروش محصولات به صورت خام، به صورت بسته بندی نیز به استان های دیگر و حتی خارج از کشور ارسال می کنیم.

وی بیان کرد: محصولات استان برای صادرات به خارج از کشور به نام جمهوری اسلامی صادر می‌شود و هیچگونه محدودیتی هم در این زمینه ایجاد نکرده ایم و با وزارتخانه هماهنگی‌های کامل را داریم.

مرادی بیرانوند با اشاره به اینکه چندین مورد دیگر نیز توسط سازمان صمت مجوز گرفتند و فعالیتشان را زیر نظر سازمان صمت انجام می دهند، خاطرنشان کرد: در بحث زعفران، حبوبات و لبنیات در استان حدود ۲۰۰ مجوز صادر شده که این برندها تاکنون موفق بوده اند؛ هر مجوزی که تاکنون صادر شده، در جهت حمایت از سرمایه‌گذار بوده است و به دنبال انحصار شکنی هستیم.

کد خبر: ۸۱٬۳۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha