۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰
راه طولانی بازگشت اقتصاد آمریکا به مسیر خود
رویترز گزارش داد؛

راه طولانی بازگشت اقتصاد آمریکا به مسیر خود

بایدن، رئیس جمهور آمریکا گفت: پس از بحران اقتصادی و بحران بیکاری کنونی، بازگشت اقتصاد به مسیر عادی زمانبر خواهد بود.

به گزارش بازار، شبکه تلویزیونی رویترز گزارش داد، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا گفت: ما برای بازگرداندن اقتصاد کشورمان به مسیر خود پس از بدترین بحران اقتصادی و بحران بیکاری در قرن حاضر هنوز راهی طولانی برای پیمودن پیش رو داریم. اما پیام من به مردم آمریکا این است: کمک کنید. این موضوع نه تنها سبب اعتبار بیشتر برای مردم آمریکا می‌شود بلکه مردم را در بازگرداندن اقتصاد کشور به مسیرش بسیار مصمم تر می کند.

رئیس جمهور آمریکا گفت: راهبرد جدید اقتصادی بر روی بازسازی ریشه‌ای اقتصاد کشور تمرکز کرده است. این موضوع دولت را در کنار مردم طبقه کارگر قرار می‌دهد. زمانی که ما بر روی مردم آمریکا سرمایه گذاری می‌کنیم ما نه تنها بر روی طبقه بالای جامعه بلکه بر روی مردم عادی آمریکا هم سرمایه گذاری می‌کنیم. ما شاهد آن بودیم که اقتصاد در ماه مارس با تصویب طرح نجات اقتصادی آمریکا دچار تحولاتی شد. این به منزله امیدی برای کشور ما است. ما همچنان به اجرایی سازی طرح خود در کشور در هفته‌های آتی ادامه می‌دهیم.

بایدن گفت: ما باید این سخن را به طور مستقیم به مردم آمریکا بگوییم. پیشرفتی که ما به سختی به آن دست پیدا کرده ایم می‌تواند معکوس شود. در جبهه اقتصادی اثرات و منافع طرح نجات آمریکا در مراحل اولیه خود است. این یک طرح نجات است. زمانی که اقتصاد به مسیر خود بازگردد ما باید تلاش بیشتری را در مسیر اقتصاد کشور داشته باشیم. ما نه تنها برای کوتاه مدت بلکه برای بلندمدت هم باید برنامه داشته باشیم. به همین خاطر من طرح اشتغال آفرینی آمریکا را ارائه کرده ام. این یک طرح ۸ ساله است.

کد خبر: ۸۱٬۳۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha