۱۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳
قیمت گوشت مرغ در زنجان به ۲۳ هزار تومان رسید
رئیس سازمان صمت زنجان:

قیمت گوشت مرغ در زنجان به ۲۳ هزار تومان رسید

زنجان- فغفوری، رئیس سازمان صمت زنجان با بیان اینکه بیش از ۲۴۰ تن گوشت مرغ در استان زنجان طی روز گذشته توزیع شد، گفت: طی روز گذشته بیش از ۲.۵ برابر روزهای گذشته توزیع شد و قیمت گوشت مرغ به ۲۳ هزار تومان رسید.

ناصر فغفوری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه قیمت گوشت مرغ در زنجان تا چند روز گذشته ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان بود،گفت: در حال حاضر قیمت گوشت مرغ در استان از روز گذشته به ۲۳ هزار تومان رسیده است. 

وی اظهار کرد: با افزایش قیمت گوشت مرغ میزان توزیع آن هم افزایش یافت و از صف های طولانی هم جلوگیری شده است. 

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت زنجان با بیان اینکه بیش از ۲۴۰ تن گوشت مرغ در استان زنجان طی روز گذشته توزیع شد، گفت: طی روز گذشته بیش از ۲.۵ برابر روزهای گذشته گوشت مرغ در استان توریع شد و تاکنون سابقه نداشته که در یک روز این میزان گوشت مرغ در استان توزیع شود. 

فغفوری تاکید کرد: برای اینکه شاهد خروج گوشت مرغ از استان نباشیم و تعادل بازار حفظ شود قیمت گوشت مرغ در حال حاضر  تنها یک هزار تا دو هزار تومان با استانهای دیگر تفاوت دارد. 

وی افزود: با توزیع این میزان گوشت مرغ در استان صف های طولانی دیگر در استان تشکیل نمی شود و تنها هدف ما ایجاد آرامش مردم است. 

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت زنجان تصریح کرد: مردم نگران نباشند دیگر کمبودی در خصوص تامین گوشت مرغ در استان وجود ندارد. 

کد خبر: ۸۱٬۲۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha