۱۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۳
خسارات بیش از ۶ میلیارد پوندی شرکت بیمه لویدز انگلیس
تبعات اقتصادی برگزیت و کرونا؛

خسارات بیش از ۶ میلیارد پوندی شرکت بیمه لویدز انگلیس

شرکت بیمه لویدز انگلیس اعلام کرد به علت خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، موسوم به برگزیت و همه گیری کووید ۱۹، در سالی که گذشت ۶.۲ میلیارد پوند زیان کرد.

به گزارش بازار، شرکت بیمه لویدز انگلیس اعلام کرد به علت خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، موسوم به برگزیت (Brexit) و همه گیری کووید ۱۹، در سالی که گذشت ۶.۲ میلیارد پوند زیان کرد.

روزنامه گاردین نوشت شرکت بیمه لویدز لندن، در سال ۲۰۱۹ میلادی، ۲.۵ میلیارد پوند سود داشت، اما پارسال، همه گیری ویروس کرونا، ۳.۴ میلیارد پوند هزینه برای این شرکت به همراه داشت. به نوشته گاردین، شرکت بیمه لویدز به منظور پرداخت خسارت به مشتریانی که به علت برگزیت و کرونا، خواهان غرامت شده بودند، پارسال ۳۳.۹ میلیارد پوند پرداخته است.

گاردین به نقل از جان نیل (John Neal)، مدیرعامل شرکت لویدز نوشت در سال پر چالشی که بحران سلامت را برای جهانیان پدید آورد - که نمونه آن دیده نشده بود - شمار درخواست غرامت مشتریان این بیمه، به شدت افزایش یافت.

وی افزوده است: خروج انگلیس از اتحادیه اروپا و همه گیری کووید، شرایط بی ثباتی را پدید آورد و بر خسارات شرکت‌های بیمه افزود.

برگزیت و کرونا موجب شده است هزاران شرکت در انگلیس ورشکست شوند یا در آستانه ورشکستگی قرار گیرند.

در همین حال، وزارت بهداشت و رفاه اجتماعی انگلیس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد در شبانه روز گذشته، نتیجه آزمایش کرونای ۴۰۵۲ نفر دیگر در این کشور، مثبت شده است.

در اطلاعیه وزارت بهداشت و رفاه اجتماعی انگلیس آمده است با ابتلای بیش از ۴ هزار نفر دیگر به کووید، اکنون شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به ۴ میلیون و ۳۴۵ هزار و ۷۸۸ نفر می‌رسد. براساس این اطلاعیه همچنین در ۲۴ ساعت اخیر، ۵۶ نفر دیگر در انگلیس، به علت ابتلا به ویروس کرونا جان باختند و شمار قربانیان کووید در این کشور، به ۱۲۶ هزار و ۷۱۳ نفر رسید.

مرکز ملی آمار انگلیس این هفته در تازه‌ترین گزارش اعلام کرد تاکنون بیش از ۱۵۰ هزار گواهی فوت در این کشور صادر شده که در آن‌ها علت مرگ، ابتلا به ویروس کرونا ثبت شده است. دولت انگلیس فقط افرادی را که تا ۲۸ روز پس از مثبت شدن نتیجه آزمایش کووید، جان ببازند، قربانی ویروس کرونا محسوب می‌کند.

کد خبر: ۸۱٬۲۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha